به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی آستارا عصر دوشنبه در این همایش در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی گفت: انتخابات در هر کشوری به عنوان رویداد مهم سیاسی از اهمیت برخوردار است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد وحدت، همدلی و انسجام ملت ایران محسوب می شود.
توفان سماپور افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، همیشه مظهر اقتدار بوده و موجب برجسته کردن دستاوردهای ارزشمند نظام در داخل و خارج از کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان در کنار فعالیت های علمی و آموزشی نباید از حضور در صحنه های حساسی نظیر انتخابات غافل شوند، اضافه کرد: دانشجویان به عنوان چشمان تیز بین جامعه باید جهت انتخاب افراد اصلح به افراد جامعه مشاوره دهند.
وی اظهار کرد: دانشگاه، محیط فرا جناحی است و در این فضای علمی و فرهنگی، باید فعالیت ها به منظور انتخاب آگاهانه و با هدف مشارکت حداکثری مردم انجام شود.
سماپور با تاکید بر لزوم حضور حماسی دانشجویان در پای صندوق های آرا، افزود: در سایه بصیرت و ولایتمداری ملت ایران دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی از پرشورترین انتخابات کشور خواهد بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در این همایش گفت: حضور گسترده و آگاهانه نسل جوان در انتخابات پیش رو باعث می شود تنور انتخابات داغ تر و نشاط و شادابی انتخابات فراهم شود.
وحید خاصی پور با بیان اینکه جوانان نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند، افزود: جوانان انقلابی با شور و نشاط اجتماعی در آزمون های بزرگ ملی نقش مهم ایفا می کنند.
وی اظهار کرد: انتخابات 29 اردیبهشت ماه مهم ترین رخداد سیاسی سال است و باید همه گروه ها به خصوص نسل جوان جهت حضور حداکثری مردم در آن تلاش کنند.
وی گفت: جوانان و دانشگاهیان جهت روشنگری و شفاف سازی مسائل مختلف انتخاباتی در بین مردم نقش مهمی دارند و می توانند با تبیین سیاست های نظام در جامعه به مردم در انتخاب فرد اصلح کمک کنند.
مرکز آموزش علمی کاربردی آستارا از سال 1388 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد و در 31 رشته بیش از 500 دانشجو دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.