فرماندار شهرستان رشت طی پیامی به مناسبت 18 اردیبهشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ را به خانواده بزرگ هلال احمر تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت طی پیامی به مناسبت 18 اردیبهشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ را به خانواده بزرگ هلال احمر تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

هر زمان سخن از مفاهیمی چون ایثار،از جان گذشتگی و مهربانی به میان می آید بدون تردید نام جمعیت هلال احمر و رادمردان و شیر زنان آن به ذهن ها متبادر می گردد،آری سخن از انسانهای پاک و وارسته ای است که با دست های پر تلاش سینه های لبریز از امید؛ دل های سر شار از شور یاری همچون فرشتگان بی هیچگونه منت سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می‌شتابند.

لیکن برای خود لازم می دانم به مناسبت  18 اردیبهشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ ، مراتب تشکر و تقدیر خود را از خدمات و زحمات ارزنده و بی شائبه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر شهرستان رشت اعلام نمایم و امید است با استعانت از پروردگار متعال و در سایه عنایت و توجهات حضرت ولیعصر (ع) با همکاری و همدلی تمامی شما تلاشگران عرصه احسان ، بشر دوستی و نیکو کاری شاهد توفیقات بیشتر و موفقیت های عظیم تری در راستای انجام ماموریت ها و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.