رئیس هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه گفت: سه ورزشکار گیلانی به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های جام جهانی 2017 در باهاما حضور یافتند و با درخشش خود مقام سوم جهان را کسب کردند.
قربانعلی الماسی خاله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، محمد احمدزاده ، فرید بلوک باشی و حسن عبدالهی از استان گیلان در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت های جام جهانی حضور داشتند.
وی اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با درخشش این سه بازیکن گیلانی و همچنین سایر ملی پوشان ، توانست برای اولین بار عنوان سوم مسابقات جام جهانی را کسب کند.
عضو کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بامداد امروز برای کسب عنوان سوم جهان به مصاف تیم ایتالیا رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه پنج بر سه حریف قدرتمند خود را شکست دهد و روی سکوی سوم جهان قرار گیرد.
رئیس هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: در این دیدار ، محمد احمدزاده کاپیتان گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد سه گل از پنج گل تیم ملی را به ثمر برساند.
وی بیان کرد: این بازیکن شایسته گیلانی نیز در پایان این رقابت ها، به عنوان با ارزش ترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شد و توپ طلای جام جهانی فوتبال ساحلی از سوی مسئولان این رقابت ها به محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی اهدا شد و همچنین این بازیکن شایسته ، جایزه سومین آقای گل جام جهانی 2017 را نیز دریافت کرد.
الماس خاله خاطرنشان کرد: کسب این مقام ارزشمند جهانی ،حاصل تلاش بی وقفه و غیرت بالای جوانان قهرمان ایرانی در آوردگاه جام جهانی بوده و پس از افتخارآفرینی در رقابت های جام کنفدراسیون ها، برای اولین بار در رقابت های جام جهانی روی سکو رفتند و مدال این رقابت ها را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کردند.
در رقابت های فوتبال ساحلی جام جهانی 2017 ، زبده ترین تیم های جهان در کشور باهاما با هم به رقابت پرداختند که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از تیم های برزیل و تاهیتی مقام سوم جام جهانی را کسب کرد.

***
رقابت های تکواندو قهرمانی خردسالان پسر استان گیلان یکشنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها ، 65 ورزشکار این رده سنی از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در سالن ورزشی شهید انصاری رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در وزن اول ، آردین نجفی از شفت ، در وزن دوم امیرطاها قهرمانی از بندرانزلی و در وزن سوم محمدپارسا غلامی از بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کردند.
همچنین ایلیا شمسی پور از سیاهکل در وزن چهارم ، مهدی دریاکش از ماسال در وزن پنجم و سبحان ولیزاده از شفت در وزن ششم حریفان خود را شکست دادند و عنوان نخست را کسب کردند.
در وزن هفتم نیز امیررضا شفیعی از خمام ، در وزن هشتم سیدمحمد سیدعبداللهی از بندرانزلی ، در وزن نهم علی حسین پور از رودسر و در وزن دهم مجتبی علافیان از بندرانزلی عناوین قهرمانی مسابقات تکواندو خردسالان گیلان را به خود اختصاص دادند.
همچنین جواد حسینی مقدم به عنوان داور نمونه ، امیرطاها قهرمانی به عنوان فنی ترین بازیکن ، مجید الهی به عنوان بااخلاق ترین مربی و عرفان بزرگی نیز به عنوان بازیکن اخلاق این رقابت ها انتخاب شدند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان پسر استان گیلان ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته ، در رشته ورزشی تکواندو در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.