به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، با پایان یافتن باز های معوقه مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان گیلان ، تیم نوآوران گلبند رشت توانست صدرنشین این مسابقات شود.
بر این اساس ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت در پایان این رقابت ها موفق شد با کسب 16 امتیاز عنوان قهرمانی دور رفت لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ را به خود اختصاص دهد.
همچنین تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با کسب 15 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم بسکتبال درفک رشت نیز با کسب 14 امتیاز مقام سوم دور رفت لیگ برتر بزرگسالان گیلان را کسب کرد.
تیم بسکتبال کاوه رودسر با کسب 13 امتیاز چهارم شد ، تیم های صومعه سرا و آرنا رشت با کسب 11 امتیاز به ترتیب در رتبه های پنجم و ششم قرار گرفتند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان ، 9 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

***
با تشکیل مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی استان گیلان ، رئیس این هیات در سمت خود ابقاء شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان این انتخابات ، باب الله زارع توانست از اعضای مجمع رای اعتماد بگیرد و در سمت خود به عنوان رئیس هیات تیراندازی گیلان ابقاء شود.
بر این اساس و در پایان این انتخابات که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در رشت برگزار شد، باب الله زارع تنها کاندیدای احراز این پست ، هر 17 آرای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات تیراندازی گیلان منصوب شد.
در استان گیلان بیش از یکصد و 50 ورزشکار سازمان یافته در رشته تیر اندازی فعالیت می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار: نصراله ابراهیمی
7285 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.