حسین ابراهیمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین تجلیل از خادمان نشر گیلان یکی دیگر از برنامه های نمایشگاه یاد شده است.
وی اظهارکرد: بلور، فرهنگ ایلیا، دهسرا، حق شناس ، گپ، سمام ، ندای سبز شمال، سالیان، گوهر پنهان، طاعتی ، کدیور و سلار ناشران حضور یافته در نمایشگاه کتاب تهران هستند و زنده‌یاد غلامرضا طاعتی (بنیادگذار کتابفروشی و انتشارات طاعتی) و محمدتقی پوراحمد جکتاجی (مدیر مسئول انتشارات گیلکان و نشریه گیله‌وا) از رشت تجلیل شدند.
ابراهیمیان ادامه داد: همزمان با برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع بررسی جایگاه نشر استانی در نشر ملی در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خادمان نشر گیلان تجلیل شدند.
وی بیان کرد: این هم‌اندیشی برای نخستین بار در دوره‌های برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شده و برای نخستین سال، استان‌های گیلان و خراسان رضوی و شهرهای رشت، مشهد، تبریز، و قم، باتوجه به توانمندی‌هایشان در تقویت نشر ملی، مورد توجه قرار گرفته‌اند.
سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ١٣ تا ٢٣ اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در شهر آفتاب برگزار در حال برگزاری است.
خبرنگار:مرضیه ضامن**انتشاردهنده: کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.