به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین اسماعیل پور روز یکشنبه در جمع فرهنگیان شهرستان فومن با بیان اینکه بیش از دو سوم دارایی های ملکی آموزش و پرورش این شهر دارای سند مالکیت نیست، اظهار کرد: زمین و املاک آموزش و پرورش فومن واگذار شده یا در حال واگذاری بوده و یا در آینده واگذار خواهند شد.
فرماندار شهرستان فومن با تاکید براینکه شهری که ادعای مذهبی بودن دارد چرا هیچ فرزند شهیدی در آن سمتی ندارد، افزود: کنار گذشتن فرزندان شهدا از ذلت هم بدتر است.
وی با تصریح اینکه برخی ناعادلانه علیه دولت به صورت تخریبی صحبت می کنند، خاطرنشان کرد: همه ما باید حق و اخلاق را در سخنانمان در نظر بگیریم.
اسماعیل پور با یادآوری اینکه ما مدیون شهدا هستیم، ادامه داد: مدعیان دین و اخلاق نباید ضد حقیقت و اخلاق باشند.
فرماندار فومن با یادآوری حرکات انحصار طلبانه و تندخو برخی جریانات سیاسی اظهار داشت: مردم پاسخ این افراد را در پای صندوق های رأی خواهند داد.
وی با بیان اینکه افکار صالح مردم، بهترین اصلاح کننده است، متذکر شد: همه ما در مقابل پرورش فرزندان صادق، صالح و کارآمد مسئول هستیم.
اسماعیل پور با تاکید براینکه ما نباید نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشیم، افزود: جامعه نیازمند آگاهی بخشی است.
وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: باید در انتخابات آینده، بهترین انتخاب را داشته باشیم، هدف و آرزوی ما حفظ ارزش و شأن مردم و جامعه است.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم و آغاز هفته گرامیداشت معلمان است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.