معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش از افزایش میزان ارزش افزوده از ۲۰ درصد به ۳۵ درصد و واریز آن به حساب دهیاری ها خبرداد و گفت: پرداخت این مصوبه درسال۹۶ از دستاوردهای‌دولت تدبیر و امید درحوزه روستایی است.

به گزارش‌ایلنا از تالش، جلسه شورای اداری بخشداری مرکزی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش و بخشدار مرکزی و دهیاران و اعضای شورای بخش مرکزی در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی برگزار شد .

سیدجلال سیدمحمدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری درجلسه دهیاران بخش مرکزی تالش گفت: دولت تدبیر و امید با ایجاد فصای مناسب کاری برای کارگزاران خود درکوچکترین نقطه تا بزرگترین نقطه می خواهد از تمام  توانمندی و ظرفیت ها برای  درخدمت به مردم استفاده می کند  وی ادامه داد: دهیاران نمایندگان دولت تدبیر و امید در روستاها هستند که بایستی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های دولت تلاش کنند.

 سیدمحمدی افزود: درآستانه برگزاری  یک پروژه بزرگ ملی و میهنی  هستیم. در کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات های مختلف یعنی به کار بستن آرا مردمی در اداره کشور و از این نظر هیچ کشوری یافت نمی شود در عمر کمتر از چهل ساله نظام خود اینقدر به آراء عمومی مراجعه کرده باشد .

 سیدمحمدی کشور ایران را کشوری که دران دموکراسی بسیار بالا  پیاده می گردد دانست و گفت: این یک افتخار بزرگ برای کشور و یک‌ پشتواته بزرگ دربین نظام های بین المللی می‌تواند، محسوب شود از این لحاظ کشور ما نظیر ندارد.

 وی گفت: با اشاره به اینکه برخی به دنبال برگزاری یک انتخابات بی رمق هستند، تحلیگران سیاسی دنیا بویژه انهایی که مترصد فرصتی و روزنه ای برای ایجاد شکاف برای تضعیف نطام جمهوری اسلامی ایران هستند میخواهند ازاین حرکت و محفل ، محلی برای تجزیه و تحلیل و اعمال نطرات خود استفاده کنند که باید هوشمندانه در این زمینه رفتارو حرکت داشته باشیم زیرا چشم و گوش رسانه های معاند ،  دنیا به این حرکت مردم دوخته شده است

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش ادامه داد: در داخل نیز برخی درصدد القا و ایجاد یاس و نامیدی با تخریب و به نوعی با ناکارآمد کردن مدیریت اجرایی در بین مردمی که بپای صندوق های رای میروند هستند.                                

این مقام مسئول گفت: دشمنان خارجی نیز با ایده و طرح مشابه به دنبال کم رنگ کردن حضور  مردم و  انتخابات بی رمق هستند که باید با شرکت پرشور خود این  مکر و حیله را خنثی کنیم‌ .                      

  وی بااشاره به تاکید مقام رهبری بر حضور حداکثری  مردم درپای صندوق های رای گفت: رهبر معظم آرای مردم را حق الناس میداند  و این خود تکلیف انتخابات را روشن و مشخص مینماید وی در همین روزهای اخیر نیز به حضور همه سلایق در پای صندوقهای رای تاکید کردند          

سیدمحمدی گفت: اگر صندوقهای رای مملو از جمعیت باشد افتخاری برای کشورمان هست و کشور را از مخاطرات و تهدیدها بیمه خواهد نمود   

  وی گفت: همه مسئولین و بخصوص دهیاران در روستاها وظیفه دارند تلاش و کوشش در جهت ایجاد فصا و زمینه برای حضور حداکثری مردم درپای صندوقهای رای را فراهم‌نماییم

  وی با اظهار خوشبختی از وجود آرامش و امنیت  در لابه لای جامعه ادامه داد: با تلاش های انجام شده برای ایجاد فضای ایجاد آرامش و امن و امید بیشتر شده و این فضا میتواند زمینه را برای به ثمر رساندن سیاستهای کلان نظام جمهوری اسلامی بیشتر کند             

 سیدمحمدی یکی از دیگردستاوردهای نظام را ایجاد فصا و تعامل در عرصه  بین المللی برای کشور ماعنوان‌نمود و گفت: امروز کشور ما توانسته مولفه های لازم برای ایجاد تبادلات سیاسی تجاری اقتصادی و اجتماعی را با کشورهای بزرگ و پیشرفته ایجاد نماید.

وی ادامه داد: بعد ار حرکتی که در عرصه بین المللی سرداران دیپلماسی کشود با راهبردهای مقام معظم رهبری ایجاد کردند برجام را به ثمر رساندندو توانستیم با بیش از سی کشور توسعه یافته  دنیا ارتباط سیاسی و تجاری برقرار کنیم‌ و تفاهم نامه های متعددی امصا شد که اثرات ان نیازمند فرصت برای اجراء می باشد .                     

 وی با اشاره به افتتاح فاز ۴و ۵ پارس جنوبی ادامه داد: پارس جنوبی حوزه شرکت بین ایران و قطر میباشد که تا قبل از این کشور قطر‌بیشترین برداشت ازاین حوزه را داشت ودرطی ۱۷سال برداشت کشورما نتوانسته بود ازقطر پیشی بگیرد اما با افتتاح‌این حوزه ها کشور ما درحوزه پارس جنوبی در حوزه برداشت پیشی گرفته است که این افتخاری بزرگ برای نظام و نشان از رشد و توسعه و پیشرفت کشور دارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نشانه های اثرات مثبت وجود برجام ورود  هواپیماهای خریداری شده به فرودگاه تهران میباشد که باید منتظر تحقق فرصت های بعدی و نتایج تعاملات کشورهای توسعه یافته با ایران  باشیم و مطمئنا نیازمند فرصت برای شهود روزهای خوب و خوشی برای کشور و مردممان میباشد.                              

وی  از دهیاران که نمایندگان دولت در روستاها  هستند  درخواست کرد تا موفقیت های دولت را به اهالی و هم محلی های خود اعلام نمایند 

  سیدمحمدی ادامه داد: برخی علاقمندند موفقیت های بزرگ دولت را ندیده و کوچک بشمارند ولی وطیفه تک تک ما بعنوان نیروهای متعلق به دولت میباشد که خدمات ارائه شده به مردم را بگوییم

  وی با اشاره به  لایحه دولت تدبیروامید درخصوص برخورداری دهیاران از  تسهیلات استخدامی و مزایای آن گفت: این لایحه مترصد فرصت برای عملیاتی شدن با تحقق برنامه های دولت است که  می‌تواند گام رو به جلویی برای مرتفع کردن  نگرانی دهیاران از آینده شغلی‌شان باشد                                           

 وی در ادامه از افزایش میزان ارزش افزوده از ۲۰ درصد به ۳۵ درصد  و واریز آن به حساب دهیاریها خبرداد و گفت: پرداخت این مصوبه  در سال۹۶ است که یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید درحوزه روستایی محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.