مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز یکشنبه گفت: این 2 تیم در هفته نهم و ماقبل پایانی مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
میثم محبوب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، این مسابقه عصر دوشنبه 18 اردیبهشت ماه در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار می شود و تیم داماش در این بازی حساس میهمان است.
وی اظهار کرد: نتیجه این دیدار نقش زیادی در انتخاب تیم دوم این گروه برای راهیابی به دیدار حذفی دارد و از این جهت این بازی از اهمیت ویژه ای برای هر 2 تیم برخوردار است.
وی ادامه داد: با توجه به این امر ، تیم داماش گیلان برای زنده نگه داشتن امید صعود ، نیاز به کسب سه امتیاز این مصاف خارج از خانه دارد تا پس از آن ، امیدوارانه در آخرین دیدار خود در رشت پذیرای شهرداری ماهشهر باشد.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان بیان کرد: امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار سخت با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به پیروزی برسد تا همچنان امیدوار به صعود به مسابقات لیگ دسته اول باشد.
محبوب اضافه کرد: در دیدار رفت این دو تیم که در رشت برگزار شده بود و تیم داماش گیلان 2 ضربه پنالتی را از دست داد ، تیم برق جدید شیراز با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیده بود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم فوتبال برق جدید شیراز با کسب 11 امتیاز در رده دوم جدول و داماش گیلان با کسب 9 امتیاز در مکان سوم جدول گروه خود قرار دارند.
تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های شهرداری فومن، برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه است.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.