رئیس حوزه انتخابیه صومعه سرا رعایت مر قانون را سرحوله برنامه های کاندیداها دانست و بیان کرد: احترام کاندیداها به یکدیگر و مسئولان وظیفه قانونی و شرعی آنهاست.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا ، جلسه فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان با کاندیداهای شوراهای اسلامی سه شهر گوراب زرمیخ ، صومعه سرا و تولمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فتح اللهی در این جلسه بابیان اینکه مشارکت در انتخابات یک حرکت بسیار مهم است که کاندیداها در پرشور کردن آن نقش بسزایی دارند گفت: انتخابات یعنی تعیین سرنوشت کشور و جامعه بدست مردم که اگر نگاهی از ابتدای انقلاب تاکنون بیاندازیم حضرت امام ره در آن شرایط که نگرش‌ها و سیستم اداریِ قبل انقلاب بر آن حاکم بود دستور برگزاری انتخابات داد.

وی از نشانه های اهمیت مردم در جامعه اسلامی را دخیل بودن رای و ایده آنها دانست و خاطر نشان کرد: تلاش ها و هزینه هایی که انتخابات در پی دارد صرفا برای نشان دادن رای و نظر مردم به جهانیان است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه انتخابات خواهد گذشت و فقط خاطره هایی که در برخورد با یکدیگر داشتیم به یادگار خواهد ماند افزود: اگر این برخوردها تخریبی باشد تا آخر عمر از ذهن و فکر ما پاک نخواهد شد و اگر در فضای رقابتی سالم و با حفظ احترامات باشد قطعا به پیروزی منجر خواهد شد.

رییس حوزه انتخابیه صومعه سرا رعایت مر قانون را سرحوله برنامه های کاندیداها دانست و بیان نمود: احترام کاندیداها به یکدیگر و مسئولین وظیفه قانونی و شرعی آنها ست.

وی کاندیداهای شوراهای اسلامی را نخبگان جامعه خطاب کرد و ادامه داد: تمام سعیتان این باشد که در تصمیمات، تبلیغات  در چارچوب قانون رفتار کنید چرا که قانون خط قرمز همه ماست.

فتح اللهی رعایت مواد دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی را وظیفه یک یک کاندیداها دانست و گفت: اگر از شخصی که طرفدار کاندیدی است و منتسب به اوست خطایی سر بزند بدون هرگونه تعارفی در ابتدا با شخص کاندیدا برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه کشور ما از نظر امنیت در منطقه و جهان حرف اول را می زند ، تاکید کرد:مساله امنیت در زمان انتخابات بسیار مهم است و اگر کسی بخواهد حتی فکر برهم زدن نظم و امنیت جامعه و مردم را در ذهن خود داشته باشد هرگز قابل گذشت نخواهد بود و شدیدترین برخوردها با وی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از همه کاندیداها خواست تا با قانون مداری وارائه برنامه صحیح در جهت توسعه شهر و دیار خود قدم بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.