به گزارش خبرنگار ایرنا حجت مهدوی فعال سیاسی عصر شنبه در همایش حامیان دولت تدبیر و امید در تالار ملک نیای آستارا گفت: حضور فعال مردم در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت کشور مهم است و به یقین مردم آگاه ایران اسلامی ، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات باعث تثبیت نام جمهوری اسلامی و تقویت ارزش های انقلاب خواهد شد، افزود: اقشار خاص جامعه نظیر روحانیت و استادان دانشگاه باید در آگاه سازی مردم برای انتخاب درست همت کنند.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید موفقیت حاصل شده در ابعاد سیاسی و اقتصادی را مدیون همراهی مردم است، اضافه کرد: باید با آگاهی در صحنه حضور یافته و بدون توجه به شعارها و وعده های دروغین و عوام فریبانه به بهترین برنامه رای بدهیم.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا ، ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور نادر امیرگل رئیس ستاد انتخاباتی او در استان گیلان افتتاح و خلیل توشه به عنوان رئیس آن معرفی شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی **انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.