به گزارش خبرنگار ایرنا ، ولی داداشی عصر شنبه در آئین گرامیداشت روز جهانی ماما در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آستارا افزود: آگاه‌سازی دانشجویان با هدف روشنگری مردم در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح باید مورد توجه جامعه دانشگاهی باشد.
وی ادامه داد: در روند این روشنگری، مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح مهم است و نباید به دفاع یا تخریب فرد خاصی پرداخته شود.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان پیام‌آور بینش سیاسی هستند، اظهار کرد: دانشجویان باید موضوع انتخابات را به خوبی در خانواده و جامعه بسط دهند و در برگزاری باشکوه این حماسه‌ سیاسی نقش موثری ایفا کنند.
داداشی با اشاره به نقش ماماها در خدمت رسانی در حوزه سلامت، گفت: قوام و استحکام نظام سلامت مدیون تلاش های زحمتکشان این عرصه است.
وی گفت: طرح تحول نظام سلامت به ویژه در مناطق محروم که درآمد مردم بسیار پایین است، رضایت آنها را از خدمات بهداشتی و درمانی دولت فراهم کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا نیز در این آئین گفت: ماما وظیفه مهمی در مشاوره و آموزش بهداشت بانوان، خانواده و جامعه دارد.
آزاد خلیلی موسوی اضافه کرد: ماماها افراد ارزشمند عرصه بهداشت و سلامت کشور هستند و نوزادان، آغوش گرم آنها را پیش از مادرانشان احساس می کنند.
جشن گرامیداشت روز ماما با حضور 300 نفر از دانشجویان رشته های پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا برگزار شد.
قرائت مقاله، شعر، مسابقه و میان پرده طنز از دیگر بخش های این آئین بود.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در سال 1366 تاسیس شده است و در حدود یکصد رشته مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری سه هزار دانشجو دارد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.