مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: نمایشگاه خیریه صنایع دستی این جمعیت به مناسبت هفته هلال احمر با هدف کمک به نیازمندان و بیماران صعب العلاج با 12 غرفه دایر شده است.
مهدی ولی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این نمایشگاه در قالب بازارچه، صنایع دستی ساخته شده توسط بانوان داوطلب برای کمک به نیازمندان به معرض فروش گذاشته شده است.
وی با بیان این که نمایشگاه یاد شده تا 22 اردیبهشت دایر است، خاطر نشان کرد: خیرین می توانند با خرید از این نمایشگاه در کار انساندوستانه کمک به بیماران سرطانی مشارکت کنند.
در مراسم افتتاح این نمایشگاه در قالب بازارچه عصر امروز (شنبه) با برپایی مزایده به نفع کودکان سرطانی تابلوی نقاشی و وسایل دست ساز این کودکان معصوم به مبلغ 50 میلیون ریال برای هزینه درمان آنان با مشارکت کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر به فروش رسید.
13 تا 19 اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است، به مناسبت این هفته برنامه های مختلفی از جمله برگزاری مسابقه های استانی رقابت مهر، اجرای طرح نیابت، تجلیل از فعالان طرح های نوروزی، نشست با مسئولان امور بانوان دستگاهها، مانور درمان اضطراری، نشست با تشکل های غیردولتی، کارگاه آموزشی اعتیاد و ایدز و برگزاری برنامه توان افزایی نجاتگران، افتتاح خانه های هلال در رودبار، رضوانشهر، املش، فومن، صومعه سرا و آستارا، اجرای مانور تخلیه اضطراری و دیدار با ائمه جمعه پیش بینی شده است.
در زمان حاضر، معاونت امداد و نجات گیلان دارای یکصد و 47 خودروی تخصصی، کمک دار، موتورسیکلت، ست نجات، خودروی سنگین امدادی، 23 انبار امدادی در استان، 14پایگاه ثابت و موقت بین جاده ای، کوهستان و دریایی است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.