به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، سید عیسی مهدوی در جلسه ساماندهی امور جوانان تالش در فرمانداری این شهرستان افزود: در آستانه برگزاری انتخاباتی باشکوه و حرکتی ملی و میهنی هستیم و حضور جوانان در این رویداد به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه مهم است.
وی ادامه داد: بسیاری از شهدای دفاع مقدس از قشر جوان بودند و جوانان تاریخ سازان جامعه اند و باید برای توسعه کشور و ایجاد نشاط در جامعه به آنان بها داده شود.
مدیر اداره ورزش و جوانان تالش نیز در این جلسه گفت: دغدغه مسئولان کشور و شهرستان، بیکاری، ازدواج و مسکن جوانان است و ساماندهی آن نیاز به برنامه ریزی درست دارد.
افخم حمدالله پور برنامه های بزرگداشت روز جوان در تالش را گلباران مزار شهدای گمنام، برگزاری دوره کارگاه آموزشی و پیشگیری از آسیب های فضای مجازی، تجلیل از نخبگان ورزشی و علمی و جشنواره فرهنگی ورزشی بومی محلی اعلام کرد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به جوانان دارد و به همت دولتمردان باید گام های بلندی در رفع مشکلات این قشر برداشته شود.
تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و 96 درصد مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گذشته مشارکت کرده بودند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در 29 اردیبشهت ماه برگزار خواهد شد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7106 / /6070 /7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.