فرماندار ماسال با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان ماسال برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد، افزود: 101 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم نژاد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز معلم و تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از کارگران معدن گفت: متاسفانه همزمان با ایام بزرگداشت مقام کارگر شاهد بروز این حادثه ناگوار و جان باختن تنی چند از کارگران زحمتکش هموطنمان در استان گلستان بودیم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره به آرای مردمی متکی بوده است، افزود: برگزاری همه پرسی جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب و دیگر انتخابات های پی در پی بعد از انقلاب موید این مطلب است.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه مردم ایران علیرغم جنگ و مشکلات هرگز به انقلاب خود جفا نکردند، اظهار داشت: این از ویژگی های بارز مردم و نظام جمهوری اسلامی است که انتخابات در آن مظهر و نماد جمهوریت و زمینه ساز مشارکت سیاسی مردم است .

قاسم نژاد با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی ضامن بقای نظام در عرصه های بین المللی و تامین امنیت کشور است، خاطر نشان کرد: از یادمان نرفته که در 4 سال گذشته، مقام معظم رهبری سال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهادند و در همین راستا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و دور شدن طمع دشمنان  از این کشور بودیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تا قبل از برجام حقوق هسته ای ما را به رسمیت نمی شناختند و اینک حقوق هسته ای ما به دنیا ثابت شده است، افزود: تا قبل از این در شرایطی بودیم که دشمنان تحریم ها و فشارهای اقتصادی شدیدی به کشور وارد می کردند   و اگر آن تحریم ها باقی می ماند ما تاکنون فقط می توانستیم 100 هزار بشکه نفت به فروش برسانیم و این یعنی شکم مردم را نمی توانستیم سیر کنیم هر چند الان هم به تعبیر رهبر انقلاب دشمنان  بدعهدی های خودشان را دارند ، اما آن سند مربوط به اجماع جهانی دیگر از دست اینها گرفته شد و مطوئنا گشایش های جهانی برای ملت ما و برای نظام و جوانان در حوزه های اشتغال و پیشرفت فراهم خواهد شد.

فرماندار ماسال، مشارکت حداکثری در انتخابات را به مثابه ی دفاع از کشور عنوان کرد و گفت: حضور تک تک ما در انتخابات همانند آجری برای بنای امنیت کشور است و عدم شرکت هر یک از افراد در انتخابات، موجب ایجاد منفذی جهت نفوذپذیری دشمنان خواهد بود.

قاسم نژاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مانع جدایی مردم از انقلاب دانست و تصریح کرد: به همین دلیل مقام معظم رهبری همواره و به طور مکرر بر حضور حداکثری مردم  در انتخابات تاکید دارند.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان ماسال برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد، افزود: 101 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان پیش بینی شده است که در این میان 10 شعبه نیز به صورت سیار جهت اخذ رای از مناطق ییلاقی و کوهستانی تعبیه شده است.

فرماندار ماسال ادامه داد: در جریان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری 1600 نفر در قالب هیئت های اجرایی و نظارت، نیروی انتظامی و اعضای شعب اخذ رای با ستاد اجرایی انتخابات شهرستان ماسال همراهی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.