استاندار گیلان با بیان اینکه در دولت گذشته برخی‌ها تحمل حضور بانوان در فضاهای شاد و مجالس اعیاد را نداشتند، گفت: اما امروز با لباس دیگر و با زبان دیگر حرف می زنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از رشت،محمد علی‌نجفی عصر امروز و در "جشنواره امید و نشاط "ضمن تبریک هفته جوان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خوشحالم که در کشوری زندگی‌می‌کنیم که امروز جز امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و این افتخار را مرهون زحمات مدیران این دولت هستیم.

استاندار گیلان بیان داشت: یادمان نمی رود که در گذشته وقتی مسىئولان وارد استان می شدند حتی اجازه سخنرانی در چنین فضاهایی را نداشتند.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که امروز چنین فضایی فراهم شده که همه در کمال آرامش و امنیت حرف‌های خود را می زنند.

استاندار گیلان اذعان داشت: باید برای حفظ این فضای امن کوشید و با زحمت و کار و افزایش فضاهای تولیدی و ایجاد اشتغال،آینده این کشور روز به روز را روشن تر کرد. 

نجفی در ادامه به کاهش نرخ بیکاری در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: باید به جایگاهی برسیم  که هیچ جوان بیکاری در استان نباشد و این اشتغال فقط با اقتصادی پویا بدست خواهد آمد.

این مقام مسئول به جمله ای از لاریجانی اشاره کرد و افزود:نباید در بحث یارانه ها و اشتغال حرفهایی را بزنیم که در ادامه نتوانیم به آنها عمل کنیم چرا که درآمدهای دولت مشخص است و برنامه های کشور باید در قالب همین هزینه ها اداره شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در دولت گذشته برخی ها تحمل حضور بانوان در فضاهای شاد و مجالس اعیاد را نداشتند گفت:اما امروز با لباس دیگر و با زبان دیگر حرف می زنند.

نجفی اظهار داشت:امروز گیلان در زمینه های ورزشی رتبه ها ومقام های ارزشمندی کسب کرده و خرسندیم که  فضای ورزشی استان بیشتر از میانگین کشوری در حال رشد می باشد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در انتها به صعود پرافتخار تیم سپیدرود اشاره کرد و افزود: امیدواریم این جشن پرغرور برای تیم داماش و ملوان هم رقم بخورد و با کمک و مساعدت های دولت و  نوبخت شاهد موفقیت هایی بیشتری برای استان گیلان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.