به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد علی نجفی عصر چهارشنبه در جشنواره نشاط و امید در سالن یادگار امام رشت با تبریک فرارسیدن روز میلادحضرت علی اکبر(ع)و روز جوان اظهار کرد: امروز در کشوری زندگی می کنیم که با تلاش فرزندان میهن ، امنیت و آرامش کامل در داخل و خارج از مرزهای کشور، با مقاومت و یا دیپلماسی درست و بجا فراهم شده است .
وی با اظهار تسلیت به جهت از دست دادن چندین تن از هموطنان معدن کار در استان گلستان افزود: این عزیزان کسانی بودند که با همت خود ثابت کردند که در تولید و اشتغال مرد عمل هستند و فقط حرف نمی زنند .
نجفی یادآور شد: در دولت گذشته برخی ها تحمل حضور بانوان در فضاهای شاد و مجالس اعیاد را نداشتند اما امروز با لباس دیگر و با زبان دیگر حرف می زنند.
وی تصریح کرد: باید تلاش شود با همدلی و تعامل سازنده ، فضای موجود کشور در راستای افزایش تولید و اشتغال و تحقق شعار امسال و همچنین اقتصاد پویاتر بکا گرفته شود .
استاندار گیلان تاکید کرد: در خصوص یارانه ها و اشتغال جوانان نباید وعده هایی داده شود که در آینده نتوانیم جوابگوی مردم باشیم .
نجفی با اظهار خرسندی از کسب مدالهای بسیار توسط فرزندان ورزشکار گیلان در عرصه های بین المللی یادآور شد: صعود تیم فوتبال سپید رود رشت به لیگ برتر فوتبال کشور نیز از دیگر افتخارات ورزش گیلان است و امیدواریم بزودی شاهد حضور تیم های ملوان بندرانزلی و داماش گیلان در عرصه لیگ برتر فوتبال کشور باشیم .
روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) درمیهن اسلامی در تقویم کشور روز جوان نام گذاری شده است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.