رئیس شورای اسلامی استان گیلان در مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی منطقه آزاد انزلی گفت: در صورت تداوم روش مدیریتی موجود، منطقه آزاد انزلی موجب توسعه و درخشش گیلان در سطح ملی و بین المللی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، حسین علی خدایگانی رئیس شورای اسلامی استان گیلان در آیین تجلیل از شوراهای اسلامی منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه طی هفته های اخیر با حضور ریاست محترم جمهور شاهد افتتاح و شروع به کار پروژه های متعددی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی بودیم که اقدام بسیار قابل توجه و کم نظیری است، افزود: در صورت تداوم روش مدیریتی موجود در این منطقه و همراهی مسئولان محلی و استانی، این منطقه موجب توسعه و درخشش استان در سطح ملی و بین المللی خواهد شد.

وی با قدردانی از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی در سطح روستاهای منطقه، وجود همکاری میان اعضای شوراها و دهیاران منطقه را در دست یابی به موفقیت حائز اهمیت ارزیابی کرد و گفت: وجود بازارهای مصرف 300 میلیونی در کشورهای حاشیه دریای خزر و تجربه موفق بندر جبل علی در شهر دبی، موید این مهم است که منطقه ای به این وسعت و پتانسیل ، می تواند نقش موثری در توسعه و صادرات ایران ایفا کند.

رئیس شورای اسلامی استان گیلان به تشریح جایگاه شوراهای اسلامی در قانون اساسی و سیره امام خمینی و مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: شوراها می‌توانند در تمام امور مرتبط اثرگذار ظاهر شوند که این مهم در استان گیلان و محدوده این منطقه مشهود است و شوراهای استان گیلان نیز با همراهی دهیاران و شهرداران طی چهار سال اخیر علی رغم کمبودهای شدید بودجه ای موفقیت های زیادی در بخش های عمران روستایی و شهری بدست آوردند.

مجید فاتحی معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در سخنانی از همراهی های صورت گرفته از سوی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران محدوده منطقه قدردانی کرد و اقدامات انجام شده در زمینه توسعه زیرساخت ها و امکانات فرهنگی، ورزشی و گردشگری روستاهای منطقه و برنامه های این سازمان در حوزه های حمایت از جوامع محلی و عمران روستایی را تشریح نمود.

گفتنی است در پایان مراسم گرامیداشت روز ملی شوراهای‌اسلامی از اعضای شوراهای منتخب محدوده منطقه با حضور مسئولان استانی و معاونین و مدیران این سازمان تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.