به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تالش ، سید عیسی مهدوی فرماندارشهرستان تالش اظهار کرد : بسیاری از کسبه ها و بازاریان ما از جانبازان و ایثار گران هستند که در زندگی خود اهداف بزرگی را در راستای پیوستگی با اسلام نام محمدی قدم برداشته اند. وی در ادامه با اشاره به اینکه بازاریان نبض جامعه را در دست دارند گفت : مردم شهرستان تالش در تمامی عرصه ها و شرایط های بزرگ ویژه با همزیستی و همدلی در این شهرستان زبان زد خاص و عام مردم ایران است ومردم این شهرستان در همه عرصه ها همیشه پیشکوت و پیش قدم بوده اند.

مهدوی در ادامه با اشاره به توسعه و پیشرفت در انقلاب اسلامی افزود : در عمر انقلاب اسلام ایران ، کلیه ارکان های نظام در تصمیم گیری های مهم کشوری و قانون همیشه  از طریق انتخابات مردمی تصمیم گیری شده است و انتخابات در کشور ایران امری است مقدس و هر رای از هر یک از مردم تیر کمانی است در راستای کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی. وی همچین از سخنان معظم رهبری افزود : رای و انتخاب ما در عرصه های مختلف پشتوانه نظام اسلامی که حق مسلم هر ایرانی را مشخص می کند و در دنیا نیز این امر ثابت شده است.

فرماندار تالش مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه را ناشی از ایجاد امید و نشاط در جامعه عنوان کرد و افزود : تشخیص مردم در انتخاب افراد شایسته ، ملاک تصمیمات نظام جمهوری اسلامی است و مجریان تنها موظف اند تا زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم نمایند. مهدوی با تاکید بر اینکه ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جلب مشارکت حداکثری مردم جهت حضور در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است ، گفت : می توان با تبیین کارنامه و عملکرد نظام جمهوری اسلامی و با ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه ، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

فرماندار تالش برگزاری انتخابات سالم و بدون نقص را از وظایف اصلی برگزار کنندگان انتخابات برشمرد و یادآور شد : مردم باید همواره اطمینان داشته باشند که از آراء آنها به درستی صیانت و حفاظت می شود تا بتوان اعتماد عمومی را که در پی برخی وقایع تَرَک برداشته است، ترمیم نمود. وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم به دلیل شرایط کشور در منطقه و جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و نشان می دهد مردم ایران با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب چه میزان در انتخابات مشارکت دارند، گفت : میزان آراء ماخوذه در ارزیابی های بین المللی و منطقه ای نشان دهنده میزان مقبولیت نظام و جایگاه حاکمیت در میان بدنه اجتماعی جامعه است و از این‌رو مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636212
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.