به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی فومن از کشف بیش از یک هزار و 500 نوع انواع داروی نیروزای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: کارآگان پلیس آگاهی در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر توزیع مواد نیروزای خارجی قاچاق در فومن، بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ جعفرزاده ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، فعالیت یک واحد صنفی متخلف را شناسایی کردند که این واحد صنفی با وارد کردن این داروها به شهرستان، آنها را به فروش می رساند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی فومن در بازرسی از این واحد صنفی 119 کیلوگرم انواع پودر نیروزا و یک هزار و 659 عدد قرص نیروزا را کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم 27 ساله اهل و ساکن فومن را دستگیر کردند.
سرهنگ جعفرزاده با بیان اینکه اینگونه اقلام دارویی قاچاق علاوه بر اخلال در چرخ اقتصاد کشور و تولید ملی باعث به خطر افتادن سلامت جامعه می شود، خواستار همکاری و اطلاع رسانی مردمی از هرگونه فعالیت واحدهای صنفی مشکوک به شماره تلفن 110 پلیس شد.
فرمانده نیروی انتظامی رودبار نیز از کشف بیش از سه هزار عدد قرص و داروی مکمل ورزشی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه بازرسی ورودی شهر رودبار حین کنترل خودروهای عبوری، دستور توقف یک دستگاه اتوبوس را صادر کردند.
سرهنگ بابک علیزاده افزود: در بازرسی از این اتوبوس، 16 بسته قرص، چهار قوطی پودر پروتئین، 2 پاکت پودر پروتئین و یک بسته پودر کراتین کشف و ضبط و در مجموع سه هزار و 30 عدد قرص و 12 کیلو و 200 گرم مکمل خارجی قاچاق توقیف شد.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان و رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز گیلان قرار دارند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.