سرهنگ نوذر مرادی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: مرزنشینان روستاهای خشکه دهنه، باغچه سرا، عنبران و عباس آباد در خانه های بهداشت به صورت رایگان پذیرش و از خدمات بهداشتی نظیر سنجش فشار و قند خون بهره مند شدند.
وی با اشاره به اینکه در هر خانه بهداشت، یک پزشک عمومی به ویزیت رایگان بیماران اقدام کرد، افزود: اجرای طرح‌ مردم ‌یاری در جلب رضایت مردم و خدمت به مرزنشینان و رفع مشکلات درمانی و بهداشتی آنان موثر است.
وی با تقدیر از مشارکت شبکه بهداشت و درمان آستارا در اجرای این طرح، اضافه کرد: برقراری تعامل با سایر دستگاه ها و نهادها برای خدمت به مرزنشینان و مناطق محروم و دور افتاده از هدف های اصلی مرزبانی است.
مرادی اظهار کرد: سرمایه بزرگ و ماندگار کشور ، همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی است و در سایه همکاری مرزنشینان با مرزداران نظم و امنیت پایدار حاصل می شود.
فرمانده هنگ مرزی آستارا تصریح کرد: مرزنشینان شهرستان آستارا مانند دوره های گذشته با آگاهی و بصیرت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه حضور می یابند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 62 روستا در غرب استان گیلان قرار دارد و با جمهوری آذربایجان 38 کیلومتر مرز خشکی و 15 کیلومتر مرز آبی دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.