مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: امسال در پیشنهاد وزارتخانه احیا ۱۰ هزار بنگاه راکد وکم ظرفیت در دستور کار قرار گرفته و ۵ هزار بنگاه نیز نوسازی خواهند شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی یزدانی با اشاره به اینکه سال گذشته احیا ۷۵۰۰ واحد صنعتی تکلیف ما بود گفت:امسال در پیشنهاد وزارتخانه احیاء ۱۰هزار بنگاه راکد وکم ظرفیت در دستور کار قرار گرفته و ۵ هزاربنگاه نیزنوسازی خواهند شد.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در بازدید از دفتر شهر صنعتی و شرکت تولیدی آریا پویا رشت اظهار داشت: علاوه بر بنگاه های راکد بیش از ۱۳ هزارطرح صنعتی بالای ۶۰ درصد در کشور داریم که اگر همت کنیم می توانیم این طرح‌ها را به اشتغال برسانیم.

وی‌به تشریح برنامه‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور از نواحی و شهرک‌های صنعتی پرداخت واذعان کرد: توجه به بخش زیر ساخت‌ها از اولویت‌های امسال ما است که در این راستا می توان به مبلمان و زیبا سازی شهرک‌ها اشاره کرد.

یزدانی اضافه کرد: توجه به آموزش و تحقیقات، حضور مستمر در بنگاه‌ها و پیگیری در جهت رفع مشکلات‌شان در دستور کار ما قرار دارد.

وی در پایان اختلاف شرکا، ماشین آلات وتکنولوژی های فرسوده و وجود عده‌ای رانت خوار در لباس تولید کننده را از معضلات این عرصه عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.