رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان، افزایش اعتماد سازی مردم نسبت به امداد را از طریق رفتار، تعامل و عملکرد خوب میسر دانست و افزود: همگان باید تلاش کنیم تا با عمل و گفتار، خدمتگذاری لایق و شایسته برای محرومان باشیم .

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوطالب حجازی رئیس ستاد اقامه نماز گیلان بر اقامه نماز اول وقت تاکید کرد و افزود: اقامه نماز اول وقت برای تعالی روح انسان از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده اقامه نماز است که باید همگان برای ترویج این فرهنگ الهی و واجب تلاش کنیم.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان بخشی از سیره زندگی ائمه معصومین (ع)، اظهار کرد: افراد مستمند و کم درآمد همواره مورد توجه اهل بیت (ع) بودند و امروز وظیفه آحاد جامعه است که در کنار نهاد  انقلابی کمیته امداد برای رفع مشکلات محرومان، بیماران، ایتام و افرادی که اقشار ضعیف هستند چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام حجازی به اهمیت و آثار خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه و اثرات مطلوب آن در زندگی دنیوی و اخروی انسان اشاره کرد و گفت: بعد از نماز که عبادت خدا است کمک به مسکین و فقیر از بهترین عبادات محسوب می‌شود و خوش به سعادت امدادگران کمیته امداد که توفیق خدمت به مستضعفان نصیب‌شان شده است.  

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان ، افزایش اعتماد سازی مردم نسبت به امداد را از طریق رفتار ، تعامل و عملکرد خوب میسر دانست و تصریح کرد: همگان باید تلاش کنیم تا با عمل و گفتار، خدمتگذاری لایق و شایسته برای محرومان باشیم .

وی به نقش شهداء، جانبازان و ایثارگران در پاسداری از کشور و دین اشاره کرد و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران با تاسی از رشادت‌های شهدای دشت کربلا بدون توجه به امورات دنیوی حرکت کردند و امروز امنیت و آرامش کشور ایران مدیون فداکاری های آن عزیزان است .

شایسته ذکر است در این مراسم از تعدادی از امدادگران جانباز و همچنین خادمین نماز تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.