مدیرکل راه و شهرسازی گیلان طی حکمی محسن عادلی را بعنوان سرپرست جدید مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی با تبریک فرخنده اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت امام زین العابدین(ع) و تقدیر و تشکر از زحمات محمد رضا نازک کار مدیر پیشین ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان در دوران تصدی گری این مسئولیت  که به مدیرکلی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارتقا یافت، محسن عادلی را بعنوان سرپرست جدید مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی معرفی کرد.

خاوری با اشاره به اینکه بخش اعظمی از فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی در حوزه ساخت و توسعه راهها می باشد گفت: می‌طلبد ارتقاء و بهسازی راهها را با جدیت و پشتکار بیشتر شاهد باشیم و در راستای توسعه استان گام برداریم.

وی نظارت بر تهیه و اجرای طرح‌های راهسازی استان، بررسی مطالعات انجام شده جهت پل‌ها و گذرگاهها و سایر ابنیه فنی، مطالعه و تهیه طرح راهسازی و بهسازی راهها توسط مهندسان مشاور و کنترل و تصویب آن، پیگیری و نظارت مداوم بر حسن پیشرفت برنامه های راهسازی و اجرای مشخصات فنی در کلیه عملیات راهسازی حوزه استحفاظی گیلان را از اهم برنامه هایی که باید در رئوس کارهای مدیریت ساخت و توسعه قرار گیرد عنوان کرد .

گفتنی است پیش از این محسن عادلی  ریاست اداره نظارت بر راههای اصلی و فرعی اداره کل راه و شهرسازی گیلان را بر عهده داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.