به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی حاجتی روز سه شنبه به مناسبت هفته گرامیداشت معلم به همراه جمعی از معلمان نمونه گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در رشت افزود: معلمان وظیفه مهمی در آموزش و پرورش فرزندان ما بر عهده دارند و نقش شان اهمیت بسزایی دارد.
وی اظهار داشت: سخنان بزرگان و شخصیت های بزرگ در کشور در رابطه با جایگاه معلم، سرمایه گرانقدر و ارزشمندی برای جامعه فرهنگی است.
وی با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان روز معلم خاطر نشان کرد: ما مفتخریم سالروز شهادت این استاد فرزانه به عنوان روز معلم نام گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: استاد شهید مرتضی مطهری با ترویج عشق و اندیشه ، با آثار ارزشمند خود و به شهادت رسیدن زمینه ای فراهم کرد تا همه اندیشمندان، معلمان و فرهنگ دوستان از چشمه سار برکت او سیراب شوند.
حاجتی در ادامه سخنان خود در دیدار با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان همکاری دستگاه های مختلف برای برگزاری برنامه هایی در پاسداشت مقام معلم تصریح کرد: همه دستگاه ها داوطلب برگزاری مراسم هایی برای ارج نهادن به مقام والای معلمان هستند.
وی با تشریح موفقیت های دانش آموزان استان گیلان در بخش های مختلف فرهنگی، علمی و آموزشی و کسب رتبه های برتر کشوری یادآور شد: معلمان در این موفقیت ها نقش آفرین هستند.
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم جمعی از معلمان نمونه و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم امروز (سه شنبه) با آیت الله قربانی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار کردند.
امروز دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم نام گرفته است.
استان گیلان دارای بیش از 28 هزار فرهنگی و 375 هزار دانش آموز است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.