ولی داداشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آستارا افزود: گاهی بداخلاقی هایی در تبلیغات انتخاباتی مشاهده می شود که آسیب است و نباید ترویج پیدا کند و ما مسلمانیم و دین مبین اسلام همه را به رعایت اخلاق توصیه کرده است.
وی اظهار کرد: باید تبلیغات انتخاباتی با اخلاق اسلامی انجام گیرد و از تخریب همدیگر جلوگیری شود و نقد باید منصفانه باشد و بدون توهین و تخریب صورت بگیرد.
داداشی بیان کرد: در آستانه اتفاقی بزرگ و مبارک در کشور هستیم و باید همه مسئولان و مردم دست به دست هم بدهیم تا این کار بزرگ به میمنمت اتفاق بیفتد و با برکت پایان یابد.
داداشی ادامه داد: رقابت انتخاباتی را می توان به یک مسابقه ورزشی تشبیه کرد و همانگونه که بعد از پایان هر رقابت ورزشی، رقبا همدیگر را می بوسند و از حضور یکدیگر تشکر می کنند، رقابت های سیاسی و اجتماعی نیز تمام خواهد شد و برادری ها و صمیمیت ها باقی خواهد ماند.
او در خصوص تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضای مجازی آستارا نیز گفت: متاسفانه بعضی ها به حوزه خانوادگی و شخصیتی افراد وارد می شوند و این بسیار بد است و انتخابات باید با ادب و ارزش های اسلامی برگزار شود و همه در شکل گیری این حماسه سیاسی همکاری خواهیم کرد.
نماینده آستارا در خانه ملت افزود: مردم هرگز به دنبال فروش آرای خود نبوده و نیستند اما بعضی ها تصور می کنند با ترفندهایی مانند خرید رأی، راه به جایی خواهند برد؛ البته مسئولان، شورای تامین و هیات های اجرای و نظارت با موارد تخلف به شدت برخورد خواهند کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهند شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.