معاون‌سیاسی‌فرمانداری تالش از مشارکت‌حداکثری بعنوان یک ایده مهم در سطح ملی یاد کرد و گفت: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که همواره در طول این سال‌ها شاهد پشتیبانی و حمایت مردم خود بوده است.

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه‌ای تحت عنوان مشارکت‌حداکثری دانشجویان در انتخابات به ریاست  معاون‌سیاسی‌فرمانداری تالش و با حضور بخشداران و ریاست دانشگاه‌آزاد تالش و جمعی از دانشجویان فعال شهرستان تالش برگزار شد.

 سید جلال سید محمدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین روز معلم وضعیتی مختصر از شرایط کنونی انتخابات  ارایه نمود و گفت : از24اسفند سال گذشته که دستور مستقیم اجرای مراحل انتخابات از سوی وزارت کشور صادر شد فعالیت گسترده و همه جانبه ی تمامی دستگاه ها و ارگان های شهرستان برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات پیش رو شروع شده و تا هم اکنون که در مرحله ی انتهایی احراز صلاحیت یا رد صلاحیت برخی کاندیداها قرار داریم ، این تلاش های بی وقفه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه  98 درصد  کاندیداهای انتخابات‌شورای مناطق روستایی شهرستان تایید صلاحیت شدند، افزود : خوشبختانه از لحاظ استقبال مردم و شور و شوق حاصل از شرایط انتخاباتی با توجه به اینکه دو انتخابات همزمان در کشور پیش‌رو داریم ، فضای اجتماعی خوب و قابل قبولی را شاهد هستیم.

معاون سیاسی فرمانداری تالش از مشارکت حداکثری بعنوان یک ایده  مهم درسطح ملی یاد کرد و اذعان داشت : از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که همواره در طول این سالها شاهد پشتیبانی و حمایت مردم خود بوده است.

وی تصریح کرد: نمایش پرشور مردم در مناسبت‌های مختلف ملی و سیاسی و اجتماعی و حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات های مختلف در طول سال های گذشته نشان از پایبندی ملت فهیم ما به اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی  و حمایت از آن است.

سید محمدی تاکید کرد :دانشجویان جز اقشار تاثیرگذار هر جامعه هستند و پویایی و آگاهی بیشتر دانشجویان در هر کشوری باعث پیشرفت روز افزون آن کشور در زمینه های مختلف خواهد شد و امروز ما به این قشر آگاه و تحصیل کرده و علمی برای حضور در عرصه انتخاباتی نیازمندیم.

وی افزود: از تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به مسولین همواره این بوده که زمینه ی حضور و مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنید و در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری این مهم نقل شد که من نمی گویم به چه کسی رای بدهید یا ندهید ، اما از همه ی مردم می خواهم که در انتخابات پیش رو پای صندوق های رای حضور داشته باشند.

سید جلال سید محمدی معاون سیاسی فرماندار تالش در پایان‌ضمن تاکید چند باره بر مشارکت حداکثری قشرهای مختلف در پای صندوق ها تصریح کرد : حضور قلبی و ارادی ما همراه با حس ملی و میهنی در انتخابات پیش رو بسیار ارزشمند است و هر تک رای شما تاثیرگذا خواهد بود چرا که همین حضورها کشور ما را از تهدیدات بین المللی دشمنان نظام جمهوری اسلامی حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.