به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ؛ سید جلال سید محمدی در همایش رسالت انتخاباتی دانشجویان تالش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: دانشجویان جز اقشار پویا و آگاه جامعه هستند و در هر کشوری باعث پیشرفت روز افزون در زمینه های مختلف می شوند.
وی بیان کرد: تلاش های بی وقفه و همه جانبه دستگاههای اجرایی این شهرستان از 24 اسفند و زمان صدور دستور اجرای مراحل انتخابات از سوی وزارت کشور، برای برگزاری قانونمند انتخابات پیش رو آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: صلاحیت 98 درصد نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی مناطق روستایی شهرستان تالش تایید شده است و با توجه به همزمانی 2 انتخابات، شاهد انتخاباتی پر شور و قانونمند در تالش خواهیم بود.
سید محمدی مشارکت حداکثری مردم را در سطح ملی مهم دانست و ادامه داد: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که همواره در طول این سال ها شاهد پشتیبانی و حمایت مردمی بوده است.
وی افزود: حضور پرشور مردم در مناسبت های مختلف ملی، سیاسی و اجتماعی نشان از پایبندی ملت فهیم ما به هدف ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی و حمایت از آن دارد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش گفت: فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات از تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان است و همه ما باید در این راستا انجام وظیفه کنیم.
سید محمدی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم تالش در پای صندوق های آرا تصریح کرد: حضور قلبی و ارادی ما همراه با حس ملی و میهنی در انتخابات پیش رو بسیار ارزشمند است و هر رای تاثیرگذار خواهد بود و حضور ملت، کشور را از تهدیدات بین المللی دشمنان نظام جمهوری اسلامی حفظ خواهد کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و 96 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی **انتشار :نصراله ابراهیمی
7106 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.