رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه استانداری‌ها در زمینه برگزاری انتخابات و فراهم کردن مشارکت حداکثری وظایفی را برعهده دارند گفت: ستادهای تبلیغات نامزدها می‌توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند.

به گزارش‌ایلنا از رشت، رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: در نشست مشترک ستاد انتخابات گیلان با مسئولان ستاد تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که فرمانداران نیز حضور داشتند به مرور قوانین تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و مسائل مرتبط پرداخته شد .

محمد احمدی‌پور گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار و مباحث سازنده‌ای مطرح شد و مسئولان ستاد تبلیغات نامزدها از برگزاری این نشست استقبال کردند و تمایل به ادامه این نشست‌ها داشتند .

وی با بیان اینکه استانداری‌ها در زمینه برگزاری انتخابات و فراهم کردن مشارکت حداکثری وظایفی را برعهده دارند گفت: ستادهای تبلیغات نامزدها می‌توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند .

رئیس ستاد انتخابات گفت: به هر میزان که اشراف به قانون بیشتر باشد و رعایت شود انتخابات با سلامت و امنیت بهتری برگزار می شود.

در این نشست همچنین حسن کربلایی مسئول ستاد تبلیغات سیدمصطفی آقا میرسلیم، سید احمد حسینی مسئول تبلیغات آقای حسن روحانی ، علی محمد جلوه جانشین ستاد تبلیغات آقای سید ابراهیم رییسی  و نادر امیرگل مسئول ستاد تبلیغات آقای محمدباقر قالیباف مطالب‌شان را بیان کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.