آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در این پیام مشترک که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده اند: سپاس خداوند بزرگ را که با سوگند بر قلم بر عظمت آن افزود و نعمت هدایت را با راهنمایی پیامبران به انسان ارزانی نمود تا شاهد شکوفایی خرد، بیداری وجدان و روشنی جان و ضمیر آدمی باشیم.
در ادامه این پیام گفته شده: هفته بزرگداشت مقام معلم که مقارن با شهادت علامه فرزانه حضرت آیت الله مطهری است، فرصت مناسبی است تا از کوشش مجدانه و صادقانه پیام آوران آگاهی و اندیشه سپاسگزاری نماییم.
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در ادامه این پیام مشترک افزوده اند: به رسم ادب و اخلاق بر همه ما فرض است که در جهت قدردانی و پاسداشت مقام این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و باور داریم که پیشرفت متوازن هر جامعه ای با توسعه کمّی و کیفی تزکیه و تعلیم و جایگاه والای علم آموزی و تکریم منزلت تلاشگران این عرصه خطیر محقق می گردد.
در خاتمه این پیام اضافه شده: در این روزها که فرصتی برای تجلیل و تکریم معلمان و آموزگاران است، یاد و خاطره همه این عزیزان بویژه پیشکسوتان، ایثارگران و شهدا را گرامی می داریم و بر همه آنان درود می فرستیم و امیدوارم شاهد پیشرفت روز افزون آموزش و پرورش باشیم.
12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.