محمدصادق حسنی روز دوشنبه در تجمع کارگران در مقابل خانه کار و کارگر استان به مناسبت روز کارگر اظهار کرد: برخی ها در تلاش برای ایجاد مشکل و سوء استفاده از تجمعات و اعتراضات اقشار مختلف جامعه برای دستیابی به اهداف خود هستند و نباید فرصت سوء استفاده به سودجویان داده شود .
وی افزود: وظیفه ما انعکاس و رفع مشکلات مردم بوده و با اعتراض و تجمع مشکل کسی حل نمی شود و موارد و مشکلات را باید با مکاتبه و از سوی مراجع قانونی پیگیری کرد.
حسنی با اشاره به اینکه پیگیر مشکلات جامعه کارگری خواهد بود گفت: در خصوص درخواست بازنشستگان مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان پیگیری می شود چرا که بازنشستگان نباید پس از 30 سال خدمت دغدغه معیشت داشته باشند .
وی ادامه داد : دولت تدبیر و امید همواره توجه ویژه ای نسبت به قشر کارگر داشته است.
حسنی با اشاره به تک رقمی شدن نرخ تورم در دولت یازدهم تصریح کرد: تک رقمی شدن نرخ تورم از افتخارات دولت تدبیر و امید است و باید عملکرد مسئولان نظام به مردم گزارش داده شود.
حسنی با اشاره به تک رقمی شدن نرخ تورم در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: تک رقمی شدن نرخ تورم از افتخارات دولت یازدهم است و باید عملکرد مسئولان نظام به مردم گزارش داده شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا جمعی از کارگران به مناسبت روز کارگر با تجمع در مقابل خانه کار و کارگر گیلان نسبت به وضعیت شغلی و حقوق و مزایای خود اعتراض کردند.
تجمع کنندگان نسبت به امنیت شغلی، همسان سازی حقوق بازنشستگان، نوع قراردادهای منعقده با کارگران ، سهام عدالت و نحوه خدمات رسانی بیمه آتیه سازان معترض بودند.
خبرنگار:رضا اکبری** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.