نماینده گیلان در شورای عالی استان‌ها گفت: در طول چهار سال هیچگونه تحرک و درخواستی علیرغم پیگیری‌ها از سوی شورای شهر رشت از شورای عالی استانها و استفاده از این ظرفیت عظیم صورت نپذیرفت.

ابراهیم محبی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رشت، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و شورا را به همه مردم گیلان و مخصوصاً پاسداران سرافراز ایران اسلامی گفت: همواره عاشورا درس ظلم ستیزی باید سر مشق همه مسلمانان و مخصوصا مسئولان کشور باشد .

وی افزود: شوراها نماد عینی دموکراسی و مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده گیلان در شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه نقش شوراها در هدایت صحیح مدیریت شهری بسیار موثر است، افزود: با نظارت شوراها مدیریت شهری در مسیر تعالی وخدمت به شهروندان هدایت خواهد شد.

محبی بهره‌مندی شوراها از ظرفیت‌های قانونی واخذ امکانات و امتیازات برای شهر خود از دولت را یکی دیگر از مزیت های شوراها دانست و بیان داشت: شوراها با ارسال طرح و لایحه به مجلس و دولت می‌توانند در قانون گذاری نقش آفرین باشند.

کاندیدای شورای شهر کلانشهر رشت با اشاره به اینکه شوراهای شهر رشت نتوانسته اند درخور شأن این شهر با تمدن نقش آفرین باشند، افزود: در طول چهار سال حضور بنده به عنوان نماینده شوراهای گیلان در شوراهای عالی استان‌های کشور هیچگونه تحرک و درخواستی علیرغم پیگیری‌های ما از سوی شورای شهر رشت از شورای عالی استانها و استفاده از این ظرقیت عظیم صورت نپذیرفت.

وی با بیان اینکه با استفاده از حضور خود در شورای عالی استانها واخذ امتیازاتی از قبیل قیر و دستگاه ماشین آلات سنگین و سایر امکانات برای شهرماسال توانسته بهره مندی استفاده از این جایگاه را برای مردم شهر خود داشته باشد، افزود: با توجه به کسب تجارب واندوخته چهار سال در عالی‌ترین مرجع شورایی کشور قصد خدمت در فضای بزرگتر به مردم با فرهنگ شهر رشت را دارد.

محبی افزود: خدمت به مردم شهر ماسال یک افتخاری بزرگ در کارنامه وی است و درخواست شوراها و نخبگان سیاسی، اجتماعی و تاکید اجازه قاطبه طرفداران و مردم عزیز شهر ماسال جهت حضور در شورای شهر رشت پا به عرصه گذاشته است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر کارهای مثبتی در شهر رشت صورت گرفته اما کافی نیست، افزود: قطعا باید با روش‌های علمی روز دنیا به مدیریت شهری پرداخت که مدیریت یکپارچه شهری یکی از موارد جدی این مهم است.

محبی ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان را یکی دیگر از موارد مهم مدیریت شهری عنوان کرد و تصریح کرد: ایجاد فضای سبز و پارک‌هایی با امکانات درخورشان مردم باید در دستور کار شهرداری رشت قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.