به گزارش خبرنگار ایرنا، ولی داداشی روز یکشنبه در همایش گفتمان سازی شوراها؛ انتخابات و مشارکت حداکثری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا گفت: متاسفانه در این ایام شاهد برخی بداخلاقی های سیاسی و اجتماعی از سوی نامزدها در فضای مجازی و رسانه ها هستیم و باید از این روش ناپسند خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه در موازین دین اسلام، آبروی اشخاص از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: انتقاد در چارچوب سازنده با تخریب فرق دارد و نباید نامزدها به بهانه انتقاد در مسیر اهانت و تهمت حرکت کنند.
وی با بیان اینکه هر کس خارج از چارچوب قانون حرکت کند متخلف است، اضافه کرد: از نامزدهای انتخابات و هواداران آنان می خواهیم در چارچوب قانون حرکت کنند و وظیفه مسئولان حفظ سلامت و قانون مداری در انتخابات است.
داداشی خاطرنشان کرد: نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد رعایت قانون باشند و با زیر پاگذاشتن ارزش های اخلاقی، خارج از دایره قانون حرکت نکنند.
وی بر شرکت پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: همدلی و وحدت ملت، دشمنان را ناامید خواهد کرد.
داداشی بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم و در عین حال پرشور از وظایف مسئولان اجرایی است و در این راستا مردم باید همکاری کنند.
امام جمعه شهرستان آستارا نیز در این هماش گفت: نامزدها باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند و در چارچوب اخلاق دینی و اسلامی به بیان برنامه ها و هدف های خود بپردازند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: نامزدهای شوراهای اسلامی باید به وظایف و اختیارات خود آگاهی داشته باشند تا با درک حقیقی مسئولیت، وارد این عرصه شوند.
وی ادامه داد: مردم در انتخابات باید به پای صندوق های رای بروند تا انقلاب اسلامی و اسلام در برابر دشمنان سربلند باشد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روز 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.