مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان عصر یکشنبه گفت: از سوی فدراسیون قایقرانی زبده ترین ورزشکاران رشته روئینگ به هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بانوان دعوت شدند که یک وزرشکار نیز از گیلان است.
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، نازنین ملایی ملی پوش شایسته گیلانی نیز به مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان دعوت شده است.
وی اظهار کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز دوشنبه هفته جاری 11 اردیبهشت ماه در هشتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان که در دریاچه آزادی تهران برپا می شود ، حضور یابد.
وی ادامه داد: هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان ایران زیر نظر نیکولاجیوگا سرمربی اهل کشور رومانی این تیم تا روز 31 اردیبهشت ماه در تهران ادامه خواهد یافت.
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: امیدواریم که نازنین ملایی ملی پوش شایسته قایقرانی گیلان با درخشش در اردو ، به عضویت تیم ملی روئینگ بانوان درآید تا با این تیم در رقابت های مختلف حضور یابد.
در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی قایقرانی ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.