علی نظرمحمدی عصر یکشنبه در آستانه دیدار حساس تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر در بازی آخر به پیروزی برسیم ، به لیگ برتر صعودخواهیم کرد.
وی اظهار کرد: اگر این امر مهم اتفاق بیافتد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت که تاکنون در رقابت های لیگ برتر حضور نداشته ، این مسابقات را تجربه خواهد کرد.
وی ادامه داد: البته اگر اتفاق خاصی نیافتد ، عصر دوشنبه تیم خوب نساجی را در رشت شکست می‌دهیم و در حضور هواداران پرشمار خود جشن صعود می‌گیریم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: مهمترین مزیت ما در این دیدار این است که کار دست خودمان است و تنها کافی است تا بازی خودمان را ببریم تا بدون توجه به نتایج دیگر بازی ها، مستقیم به لیگ برتر صعود کنیم.
نظرمحمدی اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم با حضور طرفداران خود برابر نساجی قائمشهر به برتری برسیم و جشن صعود به لیگ برتر را با حضور انبوه طرفداران خود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برپا کنیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر ، عصر دوشنبه 11 اردیبهشت ماه در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که هم اینک با کسب 58 امتیاز پس از تیم پارس جنوبی جم 62 امتیازی در مکان دوم جدول لیگ دسته اول قرار دارد، در صورت کسب پیروزی برابر نساجی قائمشهر به لیگ برتر صعود می کند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.