مظفر نیکومنش روز یکشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم امروز (یکشنبه) در جریان برگزاری یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه غیرعلنی شورای اسلامی کلانشهر رشت گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: این کمک تشویقی به تیم سپیدرود غیر از مصوبه کمک 10 میلیارد ریالی شورای اسلامی کلانشهر رشت است.
تیم سپیدرود رشت عصر فردا (دوشنبه) با نساجی قائمشهر مسابقه می دهد که در صورت برد، به لیگ برتر راه می یابد.
نیکومنش در ادامه گفت و گو با ایرنا به مصوبات امروز (یکشنبه) جلسه غیرعلنی شورا اشاره و اظهار کرد: تعرفه مربوط به نوار حفاری ها در خیابان ها به تصویب اکثریت اعضای شورای اسلامی رسید که این تعرفه ثابت و نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.
نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: تعرفه بهای خدمات سازمان های شهرداری کلانشهر رشت از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی ، زیباسازی و ... نیز امروز (یکشنبه) مصوب شد که این تعرفه ، نسبت به سال گذشته تغییری نیافته است.
وی خاطرنشان کرد: موضوع تشویق افراد بدهکار به شهرداری رشت در صورت پرداخت بدهی بر اساس تصمیمات شهرداری، از دیگر مواردی بود که در جلسه غیرعلنی امروز شورای اسلامی این کلانشهر مصوب شد.
جلسه امروز شورای اسلامی کلانشهر رشت، نطق پیش از دستور جلسه نداشت. یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت امروز (یکشنبه) غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
بر اساس تصمیم اکثریت اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت، مقرر شده که جلسات شورای اسلامی این کلانشهر یک هفته درمیان غیرعلنی برگزار شود.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد.
جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت هر هفته یکشنبه ها برگزار می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.