رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت بر ضرورت همکاری شهروندان با شهرداری ها در راستای جمع اوری پسماند و زباله تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت، نصب تابلوهای بند ۲۰، اعمال ماده ۱۱۰، دیوار گذاری بر روی زمین های بایر، اعمال بند ۱۴ و بررسی بحث تخلفات ساختمانی، تشکیل پرونده و ارسال به کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها را از اهم فعالیت‌های ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری خواند و اظهار داشت: در سالی که گذشت ۳۱۲ مورد صدور اخطاریه تابلو بدون مجوز توسط شهرداری منطقه یک صورت پذیرفت که بیشترین دلیل این امر به عدم اطلاع و آگهی شهروندان از قانون شهرداری‌ها برمی گردد.

محمد یزدانی یادآور شد: در سال ۱۳۹۵ در حوزه بند ۲۰ انسداد معبر برای مغازه داران ۶۰ مورد اخطاریه از ناحیه صادر که پس از صدور اخطاریه از ناحیه و عدم توجه شهروند دو مورد اخطاریه هم از سوی منطقه به شهروندان ارائه شد.

وی افزود: در بحث تخریب و اجرای رای کمیسیون ماده صد نیز ۱۴ مورد تخریب از سوی ناحیه ۳ منطقه یک صادر گردید. همچنین ۲۶۸ مورد تشکیل پرونده تخلفات ساختمانی برای ارسال به کمیسیون ماده صد جهت رسیدگی در سطح محدوده صورت پذیرفت.

رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت، ۱۹۰ مورد ابلاغ اخطاریه ۱۰ روزه کمیسیون ماده صد، ۱۸۵ مورد جمع آوری تابلوهای هشتی و بنرهای غیرمجاز و ۹ مورد جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی سر در اماکن تجاری به علت عدم پرداخت عوارض شغلی و صنعتی را از دیگر فعالیت های آن ناحیه برشمرد و تصریح کرد: عدم اطلاع و اگهی کامل و عدم رعایت قوانین از سوی شهروندان مهم ترین دلیل تشکیل این پرونده هاست.

وی در خصوص مشکلات شهرداری با زمین های نسقی خاطرنشان کرد: مالکین زمین های نسقی بدون اخذ پروانه از شهرداری شروع به ساخت و ساز می کنند، بنابراین ناحیه هر شهرداری‌موظف است تا با شناسایی اینگونه زمین‌ها و تشکیل‌پرونده و ارسال به کمیسیون ماده صد اقدام نماید.

رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت با قدردانی از حمایتهای پورناصرانی گفت: اجرای اصلاح هندسی تقاطع بوسار به سعدی، اجرای لاین کندرو ورودی میدان صابرین تا میدان قلی پور و بهسازی پیاده رو خیابان‌های ۱۰۳، ۱۰۵ و ۱۰۷ از اهم برنامه های سال ۹۶ در ناحیه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.