رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا عصر شنبه در حاشیه برگزاری این برنامه های ورزشی به خبرنگار ایرنا گفت: در نخستین همایش موتور سواری آستارا، 14 ورزشکار از استان گیلان با موتورهای کاواساکی و کی تی ام حدود چهار کیلومتر مسافت را طی کردند.
وحید خاصی پور افزود: موتورسواران پس از طی خیابان های امام (ره)، بلوار سفیر امید، مطهری و فارابی آستارا در نوار ساحلی این شهرستان حرکات نمایشی انجام دادند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه تماشاگران زیادی در همایش موتورسواری آستارا حضور یافتند و این امر نشان دهنده علاقه مردم به این رشته ورزشی مفرح است.
وی گفت: تلاش خود را برای گسترش این رشته ورزشی در آستارا انجام خواهیم داد و این رشته نیازمند حمایت مسئولان است تا از امکانات ابتدایی نظیر پیست برخوردار شود.
خاصی پور از برگزاری همایش کوهنوردی در قله اسپیناس نیز خبر داد و بیان کرد: 57 کوهنورد آستارایی با شعار زمین پاک در مدت 13 ساعت به سرپرستی آرمین شادکام از روستای کوته کومه آستارا تا قله دو هزار و 50 متری اسپیناس کوهپیمایی و زباله های رها شده در طبیعت را جمع کردند.
قله دو هزار و 50 متری اسپیناس جزو ارتفاعات غربی رشته کوه البرز در منطقه تالش و غرب شهرستان آستاراست.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.