فرماندار شفت به سرمایه گذاری خارجی 621 میلیون دلاری و فعالیت 24 شرکت خارجی در گیلان اشاره و تصریح کرد: این نتیجه تلاش دولت و عملکرد برجام است.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت در جمع صنعت گران، بازاریان و اصناف این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه افزود: باید در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال برگزاری چنین جلساتی را به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه امسال باید شاخص‌های توسعه کشاورزی و گردشگری شفت ارتقا یابد : شهرستان شفت در تولید برنج ، پیله ابریشم ،گوشت قرمز و سفید و پرورش ماهیان گرم آبی یکی از قطب های کشاورزی استان گیلان است.

وی افزود: شفت با داشتن مناطق طبیعی بکر و آببندان‌های زیبا می‌تواند محل اجرای طرح پایلوت گردشگری جامع استان گیلان باشد.

 فرماندار شفت با اشاره به اینکه  2 مرکز پذیرایی برای حضور گردشگران در شفت به بهره برداری رسید، تصریح کرد: اگر بستر و زیرساخت حضور سرمایه گزاران فراهم شود در توسعه و رونق گردشگری موفق خواهیم شد.

 وی با بیان اینکه در طول 38 سال پس از انقلاب اسلامی به طور متوسط  38 انتخابات را برگزار کرده‌ایم، افزود: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی‌است و سبب همگرایی ملت و آبرومندی نظام می‌شود.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه تورم 40 درصدی و تراز منفی اقتصادی جای خود را به تورم تک رقمی و تراز مثبت اقتصادی داده است، تصریح کرد: برجام تدبیر نظام است که با هوشمندی ، خرد جمعی و عقلانیت بزرگان نظام تحقق یافت و  باعث نقش بر آب شدن توطئه  دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در پروژه ایران هراسی شد و حقانیت ملت ایران در به رسمیت شناساندن حقوق انرژی هسته ای را اثبات کرد.

وی به سرمایه گذاری خارجی 621 میلیون دلاری و فعالیت 24 شرکت خارجی در گیلان اشاره و تصریح کرد: این نتیجه تلاش دولت و عملکرد برجام است.

محسنی با بیان اینکه اختلافات سیاسی نباید ما را از دایره انصاف خارج کند افزود: دولت پیشانی نظام است و خدمات دولت همان خدمات نظام است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات های  پیش رو باید به گفتمان و برنامه نامزدها نگاه کرد افزود: در کنار بیان کمبود ها و انتقاد ها باید به عملکردهای مثبت انجام شده نیز پرداخته شود.

فرماندار شفت ابراز امیدواری کرد: بار  دیگر با حضور و مشارکت حداکثری آحاد ملت ایران خصوصا خانواده بزرگ اصناف و؛ بازاریان ؛ صنعتگران و تولیدکنندگان کشور ؛ استان و خصوصا شهرستان شفت شاهد حماسه ای دیگر در عرصه ملی انتخابات باشیم.

علی منتظری مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گیلان نیز در این همایش با اشاره به اینکه بیش از هزار واحد صنعتی در این استان فعالیت می کنند افزود: 130 هزار نفر در واحد های تولیدی گیلان مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه بیش از یک سوم جمعیت استان با خانواده صنعت ، معدن و تجارت ارتباط مستقیم کاری دارند افزود: این حق را برای خود قایل هستیم که نقش و فعالیت پررنگی در جامعه به ویژه انتخبات داشته باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه شهرستان شفت به دلیل نزدیکی به مرکز استان در آینده‌ای نزدیک به قطب صنعتی گیلان تبدیل خواهد شد،افزود:اولین کارگروه رفع موانع تولید با حضور استاندار به زودی در این شفت برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.