به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: فدراسیون فوتبال یک دوره کلاس مدرسان ناظرین داوری و آمادگی جسمانی را در زنجان برپا کرده که 6 گیلانی نیز در آن حضور دارند.

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس ، سعید بخشی زاده و مژده صفابخش از استان گیلان در بخش مدرسی آمادگی جسمانی حضور یافتند. وی اظهار کرد: همچنین محمدرضا فلاح ، علی اکبر جهانی ، جلیل جوان و سخاوت سلیمان نژاد نیز از استان گیلان در بخش ناظرین داوری حضور یافتند. وی ادامه داد: کلاس مدرسان داوری و آمادگی جسمانی فدراسیون فوتبال به مدرسی حسین عسگری ، مسعود عنایت و اسماعیل صفیری در شهر زنجان برپا شد ه است.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: این کلاس باحضور برجسته ترین مدرسان داوری و ناظران داوران همچون محسن ترکی، محسن قهرمانی، یدالله جهانبازی، هدایت الله مبینی، مسعود مرادی، خداداد افشاریان ، محمود رفیعی و سایر مدرسان و ناظران سراسر کشور دایر شده است.

وهابی اضافه کرد: این دوره آموزشی مدرسان آمادگی جسمانی داوران کشور ، برای انتقال مطالب آموزشی از طریق این مدرسان به داوران است و از کلیه شرکت کنندگان نیز ، آزمون توانایی تدریس قوانین بازی ، استفاده از رایانه و آنالیز صحنه های بازی گرفته می شود.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 630326
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.