به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، زینب گلشاهی از برگزاری کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز، 14 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان خبر داد و اظهار داشت:شرکت پیشگامان سنجش علوم از شرکت های زیر مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است و مجری اصلی کنفرانس بین المللی " زنجیره تامین سبز " می باشد .

مدیر اجرایی کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز ابراز داشت: با ایجاد بستر کارآفرینی بر مبنای تحقق شعار مقام معظم رهبری، "اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال" درصدد ایجاد زمینه‌هایی جهت استفاده از ظرفیت‌های فارغ التحصیلان، دانشجویان و اساتید در استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه مجموعه برگزارکننده، کارآفرین برتر دانشجویی سال 94 در استان گیلان شناخته شده است گفت: ما تجربیاتی را در راستای امور آموزشی، پژوهشی، مشاوره و مدیریت در عرصه بین المللی داشته با در نظر گرفتن سه ذینفع اصلی، دولت، دانشگاه و صنعت با هدف استفاده از ظرفیت‌های استان گیلان وارد عمل شده‌ایم.

وی درباره محورهای کنفرانس گفت: محورهای کنفرانس در 5 حوزه مختلف به حفاظت از محیط زیست و توسعه آن با استفاده از رویکرد زنجیره تأمین پرداخته است که شامل علوم مدیریت و اقتصاد، علوم مهندسی و علوم پایه و تکنیک‌های فنی و مهندسی، علوم حقوق و سیاست بین المللی، علوم زیستی، منابع طبیعی و راهکارهای مربوط به مخاطرات امنیتی و دفاعی است.

مدیر اجرایی کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز اظهار داشت: محورهای این کنفرانس محدود به این موارد نشده و کلیه مباحث و مطالعات مرتبط با حفاظت از محیط زیست در قالب زنجیره تأمین صنایع مختلف و استفاده از رویکرد و نگرش زنجیره تأمین برای توسعه محیط زیست است.

گلشاهی در خصوص این کنفرانس خاطرنشان کرد: ریاست این کنفرانس بر عهده دکتر ابراهیم تیموری عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و رئیس انجمن لجستیک ایران است و دکتر جعفر بیرالوند دبیر علمی کنفرانس است.

 

مدیر اجرایی کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز با اشاره به برگزاری کنفرانس تخصصی دیگری در سال آینده ابراز داشت: کنفرانس تخصصی دیگری سال آینده در اروپا با حضور صنایعی که در زمینه ارگانیک کار می‌کنند برگزار می‌شود و نمایندگانی از صنعت شمال کشور در این کنفرانس به همراه خود داریم.

وی با بیان اینکه هرپروژه‌ای که در کشور آغاز می‌شود از حمایت حاکمیت و دولت برخودار است گفت: کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز باعث آگاه سازی دولت از ظرفیت و نقاط قوت صنایع و مراکز آکادمیک گیلان است و بدین ترتیب زمینه تعامل بیشتری بین دولت و صنایع استان گیلان ایجاد می‌شود.

مدیر اجرایی کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز درباره اهداف اصلی این کنفرانس اظهار داشت: این کنفرانس با جذب و مشاوره افراد صاحب ایده، آن‌ها را تا خط تولید حمایت می‌کند تا در نهایت به مرحله صادرات و واردات ایده های عملیاتی شده خود برسند.

گلشاهی خاطرنشان کرد: کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز 14 اردیبهشت با حضور اساتید و مدیرانی از تهران جهت آشنایی با نقاط بالقوه گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار می‌شود.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 630129
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.