سید محمد احمدی در اولین جلسه شورای اداری لاهیجان در سال جاری اظهارداشت: انتخابات شهر و روستا در این شهرستان بر اساس برنامه پیش می رود و همه کسانی که تایید شوند مورد قبول هستند.
وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم ، پرشور و با حضور حداکثری با همکاری سایر مسوولان در این شهرستان مهیا شده است .
وی تصریح کرد: همه تلاش ها بر این است که مردم اعتماد کنند و مانند گذشته در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای دادن را حق خود بدانند.
مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه باید مردم را به آینده کشور امیدوار کرد ،یادآورشد:در هیچ یک از سخنان مقام معظم رهبری کوچکترین ناامیدی نسبت به امور مردم و روندکارها دیده نمی شود و همه ما با گوش دادن به این سخنان امیدوارتر می شویم و انرژی بیشتری می گیریم .
احمدی گفت: ساختار حکومتی در ایران توسط مردم تعیین می شود و همیشه مردم ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسایل اجتماعی و سیاسی پیشتاز بوده و هستند.
وی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم خاطرنشان کرد: دولت ها هر کدام توانستند بعد از انقلاب گام های مهمی بردارند اما در دولت تدبیر و امید با گسترش صادرات در کشور برای اولین بار بعد از انقلاب تراز تجاری کشور مثبت شد .
وی اظهارداشت: نرخ بیکاری در ابتدای دولت تدبیر و امید در استان گیلان 15و شش دهم درصد بود که هم اکنون به 11و سه درصد رسیده است .
وی بر اساس آخرین سرشماری جمعیت این شهرستان را 167 هزار و 544 نفر شامل 84 هزار و 195نفر مرد و 83هزار و 349 نفر زن اعلام کرد.
حجت الاسلام احمد عبدالله زاده امام جمعه لاهیجان نیز در این جلسه گفت: مسئولیت های چند روزه را به نحو احسن باید انجام داد و در آستانه انتخابات نباید تبلیغات برای حضور حداکثری را فراموش کرد.
وی افزود: همه کسانی که تایید شده شورای نگهبان باشند مورد قبول هستند و افرادی خوب و شایسته بشمار می روند مورد احترام همه می باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این جلسه اظهارداشت: بزرگترین دمکراسی در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و در این کشور تمام مسئولان کشور از سوی مردم انتخاب می شوند.
حسینعلی خدایگانی افزود: براساس توصیه های مقام معظم رهبری باید از مردم دعوت کنیم که در انتخابات شرکت کنند و برای اداره شهر و روستا به افرادی پاک دست و متعهد رای دهند تا روستاها و شهرهایی آباد داشته باشیم .
خبرنگار : فرهاد نظرپور ** انتشار :نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.