به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه ، 2 تیم فوتبال ملوان جوان رشت و شهرداری چوبر تالش در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.
در جریان این مسابقه که از هفته بیست و سوم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، تیم های فوتبال ملوان جوان رشت و شهرداری چوبر تالش یک بازی متعادل را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته بیست و سوم این رقابت ها ، بازی تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و استقلال رشت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر را شکست دهد.
در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز، تیم های فوتبال آریا لشت نشا و مهتاب بافت شفت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مهتاب بافت شفت در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر سه برابر حریف خود به برتری رسید تا پرگل ترین بازی این هفته را رقم بزند.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان با کسب 43 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم ملوان نوین بندرانزلی با کسب 40 امتیاز دوم است و شهرداری رضوانشهر نیز با کسب 39 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 15 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.