فرماندار رودسر گفت: در سه سال متوالی دولت یازدهم رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار به عنوان یک شاخص تأثیر گذار در گیلان بوده و در واقع جزء استان های موفق به جهت اشتغال زایی است.

به گزارش ایلنا از  رودسر ، امیر جانبازی رودسری ،‌ فرماندار شهرستان رودسر درحاشیه افتتاح پروژه فازهای دوم و سوم پروژه آسفالت بلوار اصلی طرح هادی روستای حسین آباد گفت: اهالی این منطقه مردمانی فعال و زحمت کش هستند و در بحث عمران و آبادانی این منطقه مشارکت بسیار خوبی داشته و اقدامات صورت گرفته نتیجه تلاش و کوشش همین مردم خوب و فعال می باشد.

جانبازی خاطرنشان کرد:  تمام تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان این است که نواقص، مشکلات و کاستیهای منطقه شناسایی و با برنامه ریزی درست و مدون و پیگیری های مستمر مرتفع گردد بگونه ای که در حوزه های مختلف شاخص عملکرد شهرستان به متوسط استانی نزدیک شود .

وی افزود: منطقه حسین آباد با توجه به دارا بودن ساحلی زیبا از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است .

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر از احداث کارخانه پتروشیمی در این منطقه خبر داد و گفت: مقدمات اجرای آن با ورود بخش خصوصی و موافقت وزارتخانه مربوطه انجام گرفته و با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد احداث کارخانه پتروشیمی در این منطقه خواهیم بود که نقش بسیار زیادی در رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت .

جانبازی به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اشاره نمود و گفت: یکی از مهمترین سیاسیت های دولت تدبیر و امید ایجاد اشتغال برای جوانان می باشد و انشاءا... با احداث این کارخانه مشکل اشتغال جوانان این منطقه نیز تا حد زیادی حل خواهد گردید .

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: در ابتدای حضور دولت تدبیر و امید درصد بیکاری در استان گیلان 6 / 15 درصدبود که طبق آخرین آمار تا پایان سال 95 به 3 / 11 درصد رسیده است که در مجموع از لحاظ آمار بیکاری پائین تر از آمار متوسط کشوری هستیم .

وی تصریح کرد: استان گیلان قبل از تصدی دولت یازدهم پنجمین استان از حیث بیکاری بوده که هم اکنون بیست و پنجمین استان از حیث بیکاری است و به جهت رشد اشتغال نیز رتبه خوبی را دارا می باشد در سه سال متوالی رتبة نخست بهبود فضای کسب و کار به عنوان یک شاخص تأثیر گذار در استان بوده و در واقع جزء استان های موفق به جهت اشتغال زایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.