نشست‌خبری شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گیلان با جمعی از نمایندگان اصحاب‌رسانه این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، این نشست با حضور ربانی رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گیلان و ژاله حساس خواه سخنگو و نایب رییس دوم این شورا برگزار شد.

هرمز ربانی با بیان اینکه هنوز نام هیچ شخصی در لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر رشت  مشخص نیست اظهار کرد:حدود پنجاه نفر  آمادگی خود را برای حضور در لیست اصلاح طلبان اعلام کرده اند که در نهایت یازده نفر انتخاب می شوند.

رییس شورای اصلاح طلبان گیلان ادامه داد: افرادی که تمایل دارند وارد صحن شوند مورد ارزیابی قرار گرفته ،مصاحبه می شوند و امتیاز می گیرند.

 

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت خود برای برای حمایت از لیست اصلاح طلبان استفاده می کنیم از تشکیل شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان خبر داد.

ربانی در رابطه با حضور بانوان و جوانان در لیست اصلاح طلبان اظهار داشت:مهم بحث توانمندی و شایستگی افراد است و ما در صدد هستیم درصد قابل توجه ای از بانوان و جوانان توانمند را در لیست خود داشته باشیم.

وی در تکذیب  این شایعه که لیست از هم اکنون مشخص شده می باشد بیان کرد:چهره های شاخص و برجسته ای اعلام حضور کردند اما نیاز است طی فرآیند های مورد نظر انتخاب شوند.

 

وی با اشاره به خبرهایی مبنی بر رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب در شهرستان های استان بیان داشت:از کاندیداهای اصلاح طلبی که صلاحیت آن ها تایید نشده درخواست می کنیم با سعه صد با این موضوع برخورد کنند و سیر مراحل قانونی را طی کنند.

ربانی در ادامه تصریح کرد:معتقدم برای جامعه ما فرصت خوبی معین شده و با این اوصاف می توانیم یک شورای شهر قوی و موثری داشته باشیم.

امضای لیست نهایی توسط رییس دولت اصلاحات

ژاله حساس خواه هم در این نشست با بیان اینکه شورای شهر قوی می تواند در بهبود فضای استان نقش داشته باشد خاطرنشان کرد:افرادی که وارد کارزار انتخاباتی شده اند  چهره های اجتماعی و شخصیت های مسئولیت پذیری هستند.

نایب رئیس دوم شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گیلان اظهار کرد: اصلاح طلبی تفکری است که می تواند افراد زیادی را جذب کند و محبوبیت خودش را در این زمینه بروز دهد.

 

سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گیلان با تصریح بر اینکه  لیست شورای گیلان نیازی به تایید شورای هماهنگی اصلاحات کشور ندارد خاطرنشان کرد:لیست نهایی ما تنها لیستی خواهد بود که به امضای "رییس دولت اصلاحات" خواهد رسید.

حساس خواه در پایان اظهار کرد:اولین بار است که در مرحله شرکت کردن چنین حمایت و آزادی داشتیم و در این راه بیش از پیش به حمایت رسانه ها نیاز داریم .

photo_2017-04-26_12-39-37

ژاله حساس خواه 3

 

photo_2017-04-26_12-39-30

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.