به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی در نشست هماهنگی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گیلان که پیش از ظهر یکشنبه (سوم اردیبهشت) با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، با ارائه گزارش از وضعیت نشر استان، رشد آمارهای مختلف چاپ و تولید آثار بومی را نشان دهنده فضای باز فرهنگی در کشور دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان بر ضرورت ترویج خواندن در جامعه با بهره گیری از ظرفیت برگزاری جشنواره های فرهنگی، برنامه های متنوع با موضوع کتاب و نیز استفاده از ظرفیت دستگاههای مختلف تاکید کرد. فاضلی همچنین با قدردانی از سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان در برگزاری منظم و پربار برنامه های مهم در استان برای وی آرزوی موفقیت کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره سی ام تیرماه ٩٦ خواهد بود و داوری آثار رسیده به این جشنواره نیز در مردادماه سال جاری انجام و برگزیدگان معرفی خواهند شد. علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره ملی می توانند به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان و یا پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان مراجعه نمایند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 627703
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.