به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، محمد علی نجفی در آئین افتتاح و بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستایی در بخش پره سر رضوانشهر افزود: امروز مدیرانی در امور مختلف مشغول خدمت هستند که در دولت قبل نیز مسئولیت داشتند و این از جمله افتخارات دولت یازدهم محسوب می شود که از همه جریان ها در پست های مدیریتی استفاده می کند.
وی افزود : شور و شوقی که امروز در سطح کشور با حضور نامزدهای انتخاباتی شورا های اسلامی شهر و روستا ایجاد شده ، کل کشور و جامعه ما را تحت الشعاع قرار داده و دموکراسی مردم سالاری دینی را عینیت بخشیده است.
ایشان حضور بانوان در عرصه های مدیریتی و تصمیم گیری های کشوری را یک کار بسیار خوب و مورد توجه دولت دانست و بیان کرد: امروز بسیاری از بانوان کشور ما در مناطق مختلف بعنوان بخشدار و فرماندار مشغول خدمت هستند که یک اقدام شایسته تلقی می شود.
وی خطاب به مدیران حاضر در جمع متذکر شد: اساس کار شما باید صرف خدمت رسانی به مردم باشد و مردم باید از امورات کشور راضی باشند.
مجتمع آبرسانی رودکنار پره سر با اعتبار 85 میلیارد ریالی دارای یک مخزن زمینی 500 متر مکعبی با طول لوله گذاری شبکه 100 کیلومتری است و میزان خانوارهای بهره مند از این طرح یک هزار و 610 خانوار در 15 روستای تابعه است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7293/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.