رضا اسلامی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: رد صلاحیت 58 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی این شهرستان در هیات نظارت به آنان اعلام شده است و این افراد به مدت چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را اعلام کنند .
وی خاطرنشان کرد: هفت نفر از کاندیداهای دو شهر سیاهکل و دیلمان ، 33 نفر از روستاهای بخش مرکزی و 18 نفر از روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه رد صلاحیت شدند.
فرماندار سیاهکل یادآورشد: کاندیداهای رد صلاحیت شده روستاها تا سقف هیات نظارت شهرستان و افراد رد صلاحیت شده در شهر نیز می توانند تا سقف استان اعتراض خود را به هیات نظارت اعلام نمایند.
وی افزود :هیات نظارت به مدت 10 روز فرصت دارد تا شکایات داوطلبان را رسیدگی کرده و نتیجه را به صورت رسمی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه جاری اعلام کند.
مقام عالی دولت در شهرستان سیاهکل اظهارداشت: 93 صندوق ثابت و سیار به همراه دو هزار نفر نیرو در قالب هیات نظارت ،هیات اجرایی ، بازرسان ،نیروهای انتظامی و اعضای صندوق در سطح شهرستان سیاهکل برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان آماده هستند.
شهرستان سیاهکل دارای دو بخش مرکزی و دیلمان با 46 هزار و 975 نفر جمعیت است.
این شهرستان در 40کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان گیلان (شهر رشت)واقع شده است .
خبرنگار:لیدا حاجی پور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/7297/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.