به گزارش خبرنگار ایرنا، فیروز فاضلی روز یکشنبه در همایش تقویت مشارکت حداکثری بانوان در دو انتخابات پیش رو در مجتمع خاتم الانبیاء رشت افزود: شرکت افزون بر 15 هزار داوطلب شورا در گیلان، نوید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را می دهد.
وی با بیان اینکه امروز جامعه ما ، جامعه زور و بازو نیست، اظهار کرد: امروز جامعه ما، دانایی محور است و هر کسی که داناتر باشد، تواناتر خواهد بود.
فاضلی به اهمیت انتخاب صحیح در همه امور زندگی اشاره و تصریح کرد: هر انتخاب یک معیار سنجش برای افراد است و نمره ای برای آنها منظور خواهد شد.

** برجام راه گفت و گوی جهانی را برای ما باز کرد
فاضلی با بیان اینکه انسان ها به طور فطری به اعتدال گرایش دارند، اظهار کرد: هیچ سیستمی را با تندروی نمی توان کنترل کرد چراکه انسان با اعتدال و گفت و گو می تواند بسیاری از مسائل را حل کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دستاوردهایی همچون برجام به واسطه همین گفت و گوها حاصل شده، اظهار کرد: برجام ، راه گفت و گوی جهانی را برای ما باز کرد و موجب شد که ایران اسلامی مخاطبان بیشتری داشته باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
براساس آخرین تقسیمات کشوری ، استان گیلان دارای 16 شهرستان، 52 شهر و 43 بخش، 109 دهستان و 2 هزار و 583 آبادی دارای سکنه است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.