معاون وزیر آموزش و پرورش نسبت خیرین گیلان به خیرین کل کشور را ۲ و نیم درصد عنوان کرد و یادآورشد: ۷۵۰ خیر در گیلان و ۳۰ هزار خیر در کل کشور مشغول امر مدرسه‌سازی هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس‌سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور طی سخنانی در مراسم برگزاری نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان گیلان با بیان اینکه باید تلاش کنیم با کمک خیران مدرسه‌ساز فضاهای آموزشی کشور را متحول کنیم، افزود: تقدیر از خیرین کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

قدمی ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز افزود: امروز هدف از حضور در جشن خیرین مدرسه ساز تقدیر از کسانی است که به عنوان حامیان دولت در امر مدرسه‌سازی توانستند پروژه‌هایی را برای آموزش و پرورش بسازند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به خدمت آموزش و پرورش با بودجه بیش از ۳۰ هزار میلیارد در سطح کشور گفت: لازم است تا خیرین علاوه بر ساخت در تجهیز فضاهای آموزشی هم در میدان حضور یابند.

وی نسبت خیرین گیلان به خیرین کل کشور را ۲ و نیم درصد عنوان کرد و یادآور شد: ۷۵۰ خیر در گیلان و ۳۰ هزار خیر در کل کشور مشغول امر مدرسه‌سازی هستند. همچنین نسبت دانش آموزان گیلان به دانش آموزان کشور ۳ درصد است و با توجه به استقرار منطقه آزاد انزلی شایسته است تا ضمن جذب تعداد بیشتری از خیرین آنان را به سمت پروژه های مدرسه سازی سوق داد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خاطرنشان ساخت: ایجاد مرکز جامع توان بخشی و  فضاهای ورزشی ویژه دانش آموزان استثنایی بسیار احساس نیاز می‌شود.

قدمی با تاکید بر ظرفیت بهینه در گیلان یادآور شد: ما باید به سمت استانداردسازی خدمات آموزشی و فضاهای آموزشی پیش رویم بنابراین امید است با حضور خیرین در توسعه مدارس، در کوتاه مدت تراکم  کلاس را کاهش و آموزش کیفی را ارتقا دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.