به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر نجفی در این دیدار که هفته گذشته برگزارشد گفت : از اندیشه‌های بلند و بصیرتی که درخصوص بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروی از رهبر معظم انقلاب دارید خوشحالم. وی با بیان اینکه وحدت اهل سنت و تشیع در شهرستان تالش کم نظیر است گفت : اهل سنت مردمان علاقمند به نظام و انقلاب هستند و با تقدیم شهدا و حضور در عرصه‌های مختلف نشان دادند که این مملکت را از خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه تأکید رئیس جمهوری و دولت یازدهم رعایت اعتدال و عدالت در انتصاب نیروهای شایسته و توجه به اقوام و مذاهب مختلف بوده است گفت : کسانی که با ادعای دلسوزی بین ملت خط کش می‌گذارند به تفرق و شکنندگی در جامعه کمک می‌کنند. دکتر نجفی با اشاره به انتصاب نخستین بخشدار اهل تسنن در استان گیلان گفت : در بدو ورود به استان گیلان حتی عده‌ای تحمل این را نداشتند که رئیس یک بانک نیز به رغم شایستگی که دارد از اهل تسنن باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بزرگترین حامی وحدت شیعه و سنی هستند گفت : دولت نیز با تدبیر رئیس جمهوری بر همین مدار حرکت کرده است. وی ادامه داد : متأسفانه عده‌ای بجای اینکه به بیان موفقیت‌های نظام در تریبون‌ها بپردازند با گزارش برخی آمارهای نادرست، بذر یأس و نا امیدی را در جامعه می‌پراکنند. استاندار گیلان گفت : چرا عده‌ای فقط در بیان آمار و ارقام‌های خاص و ناامید کننده ممارست دارند؟ وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت : هر چه مردم به آینده‌ی نظام امیدوارتر باشند میزان حضورشان نیز بیشتر می‌شود. وی گفت : از علما و متنفذین اهل سنت می‌خواهم همچون علمای اهل تشییع و امامان جمعه‌ی استان، مردم را به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است دعوت کنند.

در این دیدار حجت الاسلام حسین خانی پور امام جمعه‌ی اهل سنت تالش با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه گفت : یکی از خواسته‌های همیشگی رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری در انتخابات است از اینرو هر رأی مردم ایران تیری آتشین به سوی دشمنان نظام است که علیه رهبری، ملت و انقلاب توطئه می‌کنند. وی گفت : اهل سنت در شهرستان تالش افتخار دارند که همواره مشارکت بالا در انتخابات مختلف داشته‌اند. وی همچنین با قدردانی از خدمات دولت یازدهم در شهرستان تالش گفت : با توجه‌‌ی دولتمردان دلسوز ، اعتماد و برادری در شهرستان بیشتر شده است.

حجت اسلام عزت شیخ مدیر حوزه‌ی علمیه‌ی محمدیه اهل سنت تالش نیز در این دیدار گفت : جای افتخار است که چنین رهبری داریم که به همه نگاه یکسان دارند و اگر این نگاه در دنیای اسلام گسترش یابد بسیاری از مشکلات حل می‌شود. وی ادامه داد : دولت تدبیر و امید نیز توانست با رعایت اعتدال و توجه به واقعیت‌ها در گسترش اخلاق در جامعه و اقدامات زیربنایی موفق عمل کند.

سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش نیز در این دیدار با ارائه به گزارش از مهمترین اقدامات انجام شده در تالش گفت : در شهرستان تالش با فضای کم نظیر همدلی و همزبانی همه برای خدمت به مردم در کار و تلاش هستند. در این دیدار همچنین چند تن از علما و متنفذین اهل سنت درخصوص افزایش اجرای طرح‌های اشتغالزایی، آسفالت راه‌های روستایی و گازرسانی به روستاهای باقیمانده مطالبی را بیان کردند و استاندار گیلان دستورات لازم را صادر کرد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625709
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.